Var lett å dra på seg med støvler og skinndressen på. Helt perfekt. Nå håper jeg den bare holder vannet ute de gangene jeg blir nødt til å passere noen byger

Satset på 4XL og traff blink. Litt lang, men det gjør ingentingLordShaft skrev:Haha hvilken størrelse måtte du ha?
Haha, driter i hva som står på merkelappen, bare den passerLordShaft skrev:De var jævlig... Jaja, så lenge den passer det som er viktigst
Note4
Ser du står på badet, så jeg antar du har testet dressen i dusjenBjerknez skrev:Da har Held Monsun ankommet og dressen satt som et skudd.
Var lett å dra på seg med støvler og skinndressen på. Helt perfekt. Nå håper jeg den bare holder vannet ute de gangene jeg blir nødt til å passere noen byger![]()
Jeg har ikke et eneste vondt ord og si om Klim dressen, men den ble desverre litt for stor for meg. Itillegg så synes jeg skinndressen er mer behagelig å ha på seg samt at den er helt svart (noe jeg liker). På varme sommerdager så er også skinndressen hakket mer luftig enn Klim dressen. De få dagene i året jeg kjører i regn så vil dne slik regndress være mer enn tilfredstillende og den er lett og få på/av seg, selv med støvlene på.freddy123 skrev:Pååååskekylling :) du skulle nok heller bare beholdt Klim dressen din :)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg synes du hermer etter meg her, selv om jeg tok bildet utenfor badet. Morsomt å se at jeg startet en slik trend. Sånn er det vel å være populær.Bjerknez skrev:Da har Held Monsun ankommet og dressen satt som et skudd.
Var lett å dra på seg med støvler og skinndressen på. Helt perfekt. Nå håper jeg den bare holder vannet ute de gangene jeg blir nødt til å passere noen byger![]()
Hehe, det som faktisk utgjorde at dette gikk knirkefritt hos deg er at du dro frem lommelykten og fikk bekreftet at der den satt fast bare var et slikt "pluggfeste" og at den ikke var skrudd fast.Ashland skrev:Bare hyggelig å kunne være til hjelp, Hr. B![]()
Patenten til BMW´n din var en smule bedre enn den jeg har på min, der ga jeg opp til slutt...