Til orientering Onkel, kan jeg berolige deg med at som felles NAV'er har jeg nå påbegynt treningen via YouTube med å brette håndkle i svanefasong slik du ønsker. Sjokoladen på hodeputen hadde jeg jo i vesken, så neste gang!

Ellers hadde vi en fantastisk flott tur over Gaularfjell, etter at du måtte sette kursen hjemover. Jeg kan love deg at "rally'et" vi hadde kvelden før kommer faktisk litt i skyggen på de siste 70 km etter tanking på tilbaketuren til Eide. Bensinforbruket før og etter tanking steg fra 0,48 til 0,54. Med Jens'n som hare på Tigeren sin gikk det unna som jeg ikke har opplevd siden Rudskogen. Fy fader så gøy, du hadde ikke kjedet deg et microsekund. Når vi stoppet omsider for å bunkre opp til kvelden og trekke pusten, var det vondt i kjeven p.g.a smilet ville ikke slippe taket.

det gjaldt samtlige av oss. Hadde samme følelsen som turen vår til Geianger. Har jeg vunnet i Lotto??? Følelsen av at det har strømmet penger inn på konto, mens man kun har hatt det gøy og lever livet er helt utrolig. Veiene der inne vi var kan absolutt anbefales til alle og enhver. Det er endeløse muligheter, selv om underlaget er noen steder så som så, er det absolutt verdt å ta turen. Takk for følget, og som deg ser jeg fram til neste tur med stor glede og iver. Nei, må brette mer håndkle, skal dette bli bra!