TYRIGRAVA - det er onsdag
- Tommas
- Motorsykkelen din: KTM Super Duke 1290 R
Re: TYRIGRAVA - det er onsdag
Jeg skal tømme garasjen og siste rest i huset. Er milevis unna tid til kjøring i dag :)
6 timer søvn tilsammen siste netter. Jeg er notorisk til å utsette ting til siste liten, men i denne gangen har jeg overgått meg selv...
6 timer søvn tilsammen siste netter. Jeg er notorisk til å utsette ting til siste liten, men i denne gangen har jeg overgått meg selv...
Det er en liiiiiiiiiiten mulighet for at jeg sniker meg ut en tur.
Traceren er møkkete og jeg har ikke nubbsjans til å dra hjemmefra før kl 18.30, og da med skitten sykkel.. Så vi får nå sjå!
Traceren er møkkete og jeg har ikke nubbsjans til å dra hjemmefra før kl 18.30, og da med skitten sykkel.. Så vi får nå sjå!

- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Da ses vi kanskje. Usikker på hvor lenge jeg blir, men tror neppe jeg bli særlig lenger enn 19:00...
Koffår e du så suuur?Bjerknez skrev:Da ses vi kanskje. Usikker på hvor lenge jeg blir, men tror neppe jeg bli særlig lenger enn 19:00...

Jeg tenker egentlig at hvis jeg fant litt tid til å komme meg ut så ville jeg heller ha kjørt litt. Kjører alt for lite, jo... Så jeg melder vel herved at jeg ikke dukker opp. Ikke sur, til info

Laste opp slike bilder, burde vært en blokkeringsfunskjon 

- mortenolb
- Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Fare for at det må bli en rask burger på vei til jobb isteden for middag her hjemme nå ass.. Takk skal du faenmeg ha 

Prøvde å printe ut burgeren nå, men det er visst ikke slik det fungerer..
- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Dro tidlig hjem i dag. Fortsatt bra med folk på Grava, men mindre i dag enn det pleier å være. Takk for praten Ambro og hakhap. Fikk også vekslet noen ytterst få ord med Monstr før jeg salet opp og reiste hjem 

Jeg var innom der nå, ca. kl. 2030. Var fortsatt mye folk der, men det var så mørkt at jeg ikke så hvem noen var gjennom det sota visiret mitt 

Blaamand skrev:Noen som vet når de river igang igjen her?
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater
- Kawagutten
- Motorsykkelen din: Ingen ZX12R
Tirsdag 3.Mai åpner serveringen :-)
X Gpz1100 X Aprilia Pegaso 650 1999
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++
X-xt350