Litt rundt om kring i Skien og Porsgrunn.
Var også innom CBP motor i Skien. Der sto det mye flott. Blandt annet SuperDuke R, og MV Agusta Brutale RR

Slenger opp noen bilder fra en stopp i Skien.

Jeg er superfornøyd med sykkelen, eneste negative er vel forsikringen. Under 23år og 20% bonus :-)å Sier ikke mer.Trondgv skrev:De syklene er egentlig jævlig fine..Liker ikke å si det men angrer faktisk litt på at jeg valgte Duken over Street Triple.. Eneste jeg ville gjort er å få kortere skiltoppheng samt byttet eksos til noe som ga enda bedre lyd
Takk for tipset, jeg har hørt om det før. Skal ta enda en ringerunde i desember :) Får 30% rabatt hos Gjensidige når jeg fyller 23år, så hvis jeg kan får 10% til ved å bytte selskap så gjør jeg gjerne det. Synes egentlig Gjensidige har fått nok penger fra meg som det erLordShaft skrev:Som ungdom regner jeg med at du er klar over at du kan få 20 prosent bonus økning i året og ikke bare 10. Skift selskap etter 6 måneder. Da får du med deg ny bonus i nytt selskap. Gjorde dette selv. Hadde 75 på både bil og sykkel i veldig ung alder
Note4
Har ikke hatt forsikring tidligere, så får ikke tilbake noe der. Er uansett bare dette året det er det ble litt dyr forsikring.mortenolb skrev:Om du har hatt forsikring i gjensidige lenge(typ bil e.l.?) så kan det jo være greit å huske på at du får igjen ungdomstillegget når du fyller 23. Blir vel 6000kr om du har hatt forsikring fra du ble 18.
Litt usikker på at jeg forstod riktig.LordShaft skrev:Også må du huske at hvis du er litt konsekvent så er jo det bare halve årspremien du skal betale. Når du får nytt "tilbud" så må du regne med å betale litt mer en det du allerede har. Men du må ta med i vurderingen at det blir billigere på sikt
Note4
Takk for oppklaringen, da blir det jo ganske mye billigere enn jeg hadde sett for megLordShaft skrev:Nei dette er feil. Du har en årspremie som er la oss si 12.000 hvordan denne er fordelt prosentvis er helt uinteressant. Du betaler en gang i måneden som blir 6000 for 6 måneder. Så skifter du til if som skal ha 15.000 i året. De 6 månedene du er der betaler du 7500. Da har du betalt 13500 i året, ikke 15 eller 12, men bonusen din er økt med 20 i stede for 10
Note4
Vel, for full kasko med 20% bonus og 22år, NITO-rabatt: 20tusentunmag skrev:Av ren nysgjerrighet, hva må du ut med i forsikring? Betaler selv 6 000 for delkasko på mopeden min, noe som jeg syns er helt ok. Dette er så if med 20% 22 år.
Syns sykkelen din er råtøff, litt spesielt design men tøft. Flink med kamera er du og