Sykkelen ser ihvertfall helt ny ut igjen nå

Wheelie bar - enda bedre enn wheelie controlBjerknez skrev:Ja, S1000R er en flott sykkel på mange måter.
Den er smooth å kjøre hvis man vil det, og man kan justere demperne elektronisk med et tastetrykk samt endre kjøremodus for å få litt mer fart på sakene. Rett og slett en hærlig sykkel.
Men skal jeg være ærlig så har jeg ikke helt blitt vant til motoren ennå. Det er fortsatt litt skremmende og gi flatt gjern gjennom de første to girene. Faktisk så tror jeg nesten ikke det er mulig uten at man lander på ryggen. Jeg har til og med opplevd hjulløft i 4-giret.
Man har jo wheeliekontrollen som slår inn som hindrer slikt, men da reduserer jo sykkelen trekkkraften og man får ikke noe nytte av den reelle aksellerajonen. Som tidligere nevnt... Rett og slett for mye krefter, og da lurer jeg samtidig på hvordan 1290 SuperDuke R vil føles med enda mer moment og hester. Får man virkelig brukt disse kreftene?
Bjerknez skrev:Nja... må vel ha noe slikt som Street Triple R tenker jeg. Akkurat passe det![]()
Overhodet ikke...hakhap skrev:Bjerknez skrev:Nja... må vel ha noe slikt som Street Triple R tenker jeg. Akkurat passe det![]()
Må en ha anledning å bruke alle krafter overallt?
Du har forsåvidt et poeng Toven, men allikevel...Toven skrev:Men så handler ikke mc kjøring om å kjøre rett frem fra 0-100 eller 150-350 (i mine øyne ihvertfall)![]()
![]()
Tror en superduke er ufattelig moro på svingete veier, ref. Olden:-)å