Noen gir seg ikke.
jhn har fått vondt i magen. Av å så og si daglig være inne på MCsiden.no? Hvis så er tilfelle skal jeg gjerne bidra med mitt til å kurere plagene hans. Om han ikke greier å holde seg vekk, så skal jeg hjelpe ham.
At en voksen kar som jhn antakelig helt bevisst bryter forumreglen 11 om ikke å gjengi på åpnet forum hva som skrives i PM, får så være. Han greier heller ikke å la være sine stikk mot MCsiden slik han har gjort i denne tråden og prøvd på jevnlig tidligere også.
Hvorfor ikke bruke forumet slik andre gjør? Hvorfor stadig komme tilbake til noe han selv ikke er direkte berørt av? Hvorfor stadig vekk prøve å presentere et bilde av virkeligheten om hvordan forumet administreres som ikke stemmer slik han legger det fram? Hvorfor bruke et forum som åpenbart irriterer ham mer enn godt er?
Jeg har slett ikke vondt i magen, slik jhn har. Men jeg er mektig lei av karakterer som denne karen.
Han har gjengitt deler av innholdet i en PM jeg sendte ham. Brudd på forumregel 11 betyr utestengelse. På ubestemt tid.
Om denne utestengelsen fører til diskusjoner og om hvor forferdelig MCsiden.no drives, kommer jeg sterkt til å vurdere å stenge forumet. Jeg gidder rett og slett ikke bruke tid på å drifte et forum hvor noen med en annen agenda enn å dele felles MC-interesse gjentatte ganger prøver å trekke ned og i tvil hvordan forumet drives.
En eventuelt nedstengning vil bety at medlemmene her inne må finne seg andre arenaer for det fellesskapet de har bygd opp her inne – om det er interesse for det.
Og Norges mest aktive forum for MC-folk vil være historie...
Jeg har mer enn nok annet å bruke tiden på, om noen skulle lure på akkurat det.
Jeg gidder rett og slett ikke bruke en fin høst til formålsløse diskusjoner om forumdriften her inne av folk som åpenbart ikke har tid og tanke for annet, når høstmørket senker seg.
Så får vi se hva som skjer.
Kommende helg er et spådd bra vær.
Da legger jeg ut på det som kanskje blir sesongens siste langtur. Alene. For hvem vil vel legge ut på tur med en forumnazi med nord-koreanske despottendenser

Litt luft i hjelmen er bare av det gode. Også med tanke på MCsidens framtid.
Kanskje er tiden inne for å finne på noe annet?
Vi får se...
Det skal visstnok fortsatt bli fint vær til helgen :-) ...