Det å kjøre i Tyrkia, er en ny opplevelse.. Trafikk bildet er noe annerledes enn her hjemme kan man si..Bjerknez skrev:Jeg har ennå til gode og bevege meg i det store utland (så sant man ikke ser Sverige som "det store utland") så der har du en del erfaring som ikke jeg har vertfall![]()
Hva synes du om sykkelen din så langt, og hvordan ser du får deg resten av MC sesongen?
Du er uansett hjertelig velkommen en tur til Fredrikstad så kan jeg henge med på en tur eller evt. "vise" deg litt rundt. Jeg kan evt. møte deg på halvveien hvis du ønsker det
Nå har jeg jo og kjørt scooter på Bali i 2-3 uker, men dette var før jeg fikk MC lappen.. Men der er man på motsatt side av veien (ikke at det gjør noe på sykkel), og man kjører mer etter hva som føles naturlig, fremfor å stå på kravene om "jammen, loven sier at slik og slik er det!"
Samme som i Tyrkia til tider.. Blind forfølgelse av regelboken, er roten til mange ulykker her i landet..
Sykkelen går som bare det den.. Koser meg når jeg kjører! Gitt jeg ikke får noen jobb med det første, så ser jeg for meg at dagene med fint vær, eller så mange av de som mulig, blir brukt på 2 hjul.. Enten bare for å komme fra a til b, eller for å kjøre litt.. (sykkelen er eneste fremkomstmiddel jeg har for tiden så..)
Fredrikstad har man hvert i så mange ganger, at der er jeg nesten lokalkjent.. hehe! Kjørte mye varer der med lastebilen..
Men er ikke fremmed for å ta en tur i ny og ne.. Var jo over der sist helg, dog jeg ikke kjørte til Fredrikstad, men Sarpsborg og videre opp til Rudskogen :)
Har forresten sendt deg en PM.. Vet ikke om den er lest eller ikke (står jo ikke her fant jeg ut.. hehe, eller så er det jeg som ikke har skjønt systemet helt ennå!!)