Ja, tenkte jeg det ikke. Enda jeg til tider ser dobbelt.AJ skrev:Heeeelt riktig observert, Jalmar, helt riktig observert...Jalmar skrev:Er vel ikke mer enn 2 - to - sylindere på den greia der???

Ja, tenkte jeg det ikke. Enda jeg til tider ser dobbelt.AJ skrev:Heeeelt riktig observert, Jalmar, helt riktig observert...Jalmar skrev:Er vel ikke mer enn 2 - to - sylindere på den greia der???
Hmm... Stygt å si det... Men jeg HAR faktisk titta på sånne.. Pendlersykkel til og fra jobb :)Bimma skrev:Husk at BMW F800ST også bare har to sylindre...! Denne varianten er et utmerket alternativ til regnfulle norske somre....!![]()
![]()
Spesielt i Andebu-området......![]()
Den vi var i følge med fra Drangedal til årets Trollrally?cheron skrev:Om jeg noen gang får råd til Multistrada så blir det den sykkelen! Ikke noe å lure på! Steike for ett råskinn.. En kompis har Multistrada, modellen før denne. Har testa den og fytti hælvete........ Reint leketøy med kjørekomfort!
Det stemmer... Den sykker'n går fælt!AJ skrev:Den vi var i følge med fra Drangedal til årets Trollrally?cheron skrev:Om jeg noen gang får råd til Multistrada så blir det den sykkelen! Ikke noe å lure på! Steike for ett råskinn.. En kompis har Multistrada, modellen før denne. Har testa den og fytti hælvete........ Reint leketøy med kjørekomfort!
Dro på rimelig bra han, mener jeg å huske...
Spar dissa pippiopplegget til mc-forumet er du snill... Derfor jeg forlot det forumet.. For mye kosing...Bimma skrev: Pippiper er noen skumle skapninger.... :-
Ok. Skal finne andre arenaer for villblogginga micheron skrev:Spar dissa pippiopplegget til mc-forumet er du snill... Derfor jeg forlot det forumet.. For mye kosing...Bimma skrev: Pippiper er noen skumle skapninger.... :-
For all del.. villblogg her så du blir grønnBimma skrev:Ok. Skal finne andre arenaer for villblogginga micheron skrev:Spar dissa pippiopplegget til mc-forumet er du snill... Derfor jeg forlot det forumet.. For mye kosing...Bimma skrev: Pippiper er noen skumle skapninger.... :-
(Det er forresten lenge siden jeg var en del av MC-forumet)
Grønn pippip...... det blir jo papegøye det jo....cheron skrev: For all del.. villblogg her så du blir grønnMen pippier overlater vi til andre fora
![]()