Unskyldninger har vi hørt før.....Jul, Nyttår, høst, vinter, sommer, vår, 17.mai, konfirmasjoner osv, osv....

Noen forslag?
Jeg har en ide, setter det ut om noen dager eller uker. Følg med.
Håy..Indian skrev:Nå er forumet tilbake som før.....Hva er det som skal til for å heve aktiviteten her?
Unskyldninger har vi hørt før.....Jul, Nyttår, høst, vinter, sommer, vår, 17.mai, konfirmasjoner osv, osv....:
Noen forslag?
Jeg har en ide, setter det ut om noen dager eller uker. Følg med.
Selv kjører jeg på de nyeste Racing-dekkene fra Dunlop, ypperlige dekk som holder godt også på våt veibanebm skrev:Ta dere sammen her er det DØDT, liten respons.
Igår forespurte jeg meg på et båtforum med et ------OFF TOPIC spørsmål vedrørende sykkel og svarene raste inn i løpet av kort tid..... mange svar !!
Trenger fortsatt tips om dekk til akter. Det som er viktigst er at det har bra egenskaper på våt vei, om det slites ut etter et år eller to er mindre vigtigt, prisen kommer i andre rekke. Bør fungere bra på vått og tørt..
Personlig så har jeg ikke peiling på dekk... :)bm skrev:Ta dere sammen her er det DØDT, liten respons.
Igår forespurte jeg meg på et båtforum med et ------OFF TOPIC spørsmål vedrørende sykkel og svarene raste inn i løpet av kort tid..... mange svar !!
Trenger fortsatt tips om dekk til akter. Det som er viktigst er at det har bra egenskaper på våt vei, om det slites ut etter et år eller to er mindre vigtigt, prisen kommer i andre rekke. Bør fungere bra på vått og tørt..