Du kan jo bruke god tid, utvide med noen minutter (synes det går fint opp til 10-12Bjerknez skrev:Ahh... sitter her i sene nattestimer og har så vidt begynt å se på videoklippene jeg tok på siste tur. Fy faen så mye fin natur som blir filmet! Mye fin kjøring også. Men synes det er uhyre vanskelig og korte ned en 4 timers video til bare noen få minutter. Man må jo kutte bort jævlig mye bra kjøring og eller fin natur....
Siden jeg også har stedsans som en blind bøg i et badekar full av knakkpølser så blir det vanskelig for meg å navngi steder etc. Dette må bli et langtids prosjekt tror jeg... :-)å
Haha.. 10-12 minutter? Er på litt over to timer nåJK95 skrev:Du kan jo bruke god tid, utvide med noen minutter (synes det går fint opp til 10-12Bjerknez skrev:Ahh... sitter her i sene nattestimer og har så vidt begynt å se på videoklippene jeg tok på siste tur. Fy faen så mye fin natur som blir filmet! Mye fin kjøring også. Men synes det er uhyre vanskelig og korte ned en 4 timers video til bare noen få minutter. Man må jo kutte bort jævlig mye bra kjøring og eller fin natur....
Siden jeg også har stedsans som en blind bøg i et badekar full av knakkpølser så blir det vanskelig for meg å navngi steder etc. Dette må bli et langtids prosjekt tror jeg... :-)å)
Få lokalkjente til å navngi stedene, og "utgi" filmen når PMS-tiden har startet?
Hehe, ikke den dummeste ideen det, men tror jeg legger den ut i mer eller mindre full størrelse med litt grovklipping, så de som var med på turen samt andre interreserte får sett den før jeg går kraftigere til verks og bytter den ut med en langt mer klipper versjon.JK95 skrev:Hva med flere episoder?Ny eposide hver uke noe ala senkveld?