Tidsfordriv på en flyplass
- evike
- Motorsykkelen din: 2008 Honda CBF 600 SA
- Kontakt:
Re: Tidsfordriv på en flyplass
Strikketøy... Kjekt å ha og å kunne. Vet ikke helt hvordan den mannlige stoltheten overlever sånt, men det er ihvertfall flott for å slå ihjel tid.
Ferieblogg: http://www.evikes.blogspot.com[/size][/color]
- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
evike skrev:Strikketøy... Kjekt å ha og å kunne. Vet ikke helt hvordan den mannlige stoltheten overlever sånt, men det er ihvertfall flott for å slå ihjel tid.

- Bjerknez
- Kontakt:
Eller så kan man bare ta en "johan" på dass. Eller dra "snørra'an" som det også kalles...

- Tommas
- Motorsykkelen din: KTM Super Duke 1290 R
Bjerknez, medisinen din!
- Bjerknez
- Kontakt:
Åja.. unskyldTommas skrev:Bjerknez, medisinen din!

Men det får tiden til å gå... så det teller!

- Kawagutten
- Motorsykkelen din: Ingen ZX12R
Bjerknez,gå på badet å sjekk om ikke fruen har byttet ut medisinen din med druesukker tabletter for dette er da ikke tidsfordriv.Bjerknez skrev:Åja.. unskyldTommas skrev:Bjerknez, medisinen din!![]()
Hvis en har 1 og en halv time å slå ihjel på en flyplass og bruker to minutter på å gå til toalettet og 3 sekunder på forslaget ditt og så to minutter på å finne en ny stol å sitte på så har en jo ikke brukt mer enn 4 minutter og 3 sekunder.Hva skal du gjøre resten av tiden da,kan jo ikke sitte å tvinne tommeltotter i over 1 time og 25 minutter :-)å

Nei gå å kjøpe seg et mc blad kan kanskje være mere givende

X Gpz1100 X Aprilia Pegaso 650 1999
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++
- Bjerknez
- Kontakt:
Tre sekunder....?Kawagutten skrev:Bjerknez,gå på badet å sjekk om ikke fruen har byttet ut medisinen din med druesukker tabletter for dette er da ikke tidsfordriv.Bjerknez skrev:Åja.. unskyldTommas skrev:Bjerknez, medisinen din!![]()
Hvis en har 1 og en halv time å slå ihjel på en flyplass og bruker to minutter på å gå til toalettet og 3 sekunder på forslaget ditt og så to minutter på å finne en ny stol å sitte på så har en jo ikke brukt mer enn 4 minutter og 3 sekunder.Hva skal du gjøre resten av tiden da,kan jo ikke sitte å tvinne tommeltotter i over 1 time og 25 minutter :-)å![]()
Nei gå å kjøpe seg et mc blad kan kanskje være mere givende
Da er det ikke noe galt med potensen vertfall....

*gomler medisin nå...*
- evike
- Motorsykkelen din: 2008 Honda CBF 600 SA
- Kontakt:
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Ferieblogg: http://www.evikes.blogspot.com[/size][/color]
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
"To rette og en vrang"...
Har aldri skjønt det der med strikking, gitt...
. Ikke det at jeg synes det er en klein ting å holde på med. Snarere tvert om!
Virker veldig fornuftig, egentlig. Men jeg skjønner altså ikke hvordan man får det til
. Hvordan gjør man dette egentlig
?
Hun jeg deler hus med holder på med dette hele tiden så snart det er litt dautid. Blir jo lagd masse fine ting.
Ække et øyeblikk i tvil om at strikking egner seg godt som flyplasspauseaktivitet.
Baron von Waffel, som ikke har vært innom her på en god stund, burde ta seg en tur. Han var, og er antakelig fortsatt, en ræcer på strikking
Har aldri skjønt det der med strikking, gitt...

Virker veldig fornuftig, egentlig. Men jeg skjønner altså ikke hvordan man får det til

Hun jeg deler hus med holder på med dette hele tiden så snart det er litt dautid. Blir jo lagd masse fine ting.
Ække et øyeblikk i tvil om at strikking egner seg godt som flyplasspauseaktivitet.
Baron von Waffel, som ikke har vært innom her på en god stund, burde ta seg en tur. Han var, og er antakelig fortsatt, en ræcer på strikking

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- spiritofwinter
- Motorsykkelen din: 2015 KTM 1190 Adventure R
Mye gode forslag så langt, har ikke blitt så mye tid til overs siste dagene, mest jobbing til alle døgnets tider.
Eneste gleden jeg har hatt siste dagene er firmabilen jeg kjører:

Det som ikke viser igjen på dette bildet er at jeg med mine 180cm knappest når opp å ser inn sidevinduet
Det var nevnt at de fleste flyplasser har gratis wifi i dag slik at man kan koble seg opp å sjekke litt ting. Dette er helt riktig, men også helt uaktuelt for meg som jobber i IT bransjen og som vet hva(eller hvem) som egentlig ligger bak slike nettverk, som er grunnen til at jeg godt kan bruke litt tid på internet så lenge jeg er i Norge og har grei mengde datatrafikk på mobilnett.
MC-blad er et godt tips, jeg har lastet ned noen til en tablet som jeg skal se om det kan brukes på en flyplass i nær fremtid.
Når det gjelder Bjerknes sine forslag så tror jeg at jeg skal være snill i dag og ikke komme med noe kommentarer
Kom gjerne med mer, har hele helgen på meg til å jobbe før jeg skal ut å fly igjen i starten på neste uke
Eneste gleden jeg har hatt siste dagene er firmabilen jeg kjører:
Det som ikke viser igjen på dette bildet er at jeg med mine 180cm knappest når opp å ser inn sidevinduet

Det var nevnt at de fleste flyplasser har gratis wifi i dag slik at man kan koble seg opp å sjekke litt ting. Dette er helt riktig, men også helt uaktuelt for meg som jobber i IT bransjen og som vet hva(eller hvem) som egentlig ligger bak slike nettverk, som er grunnen til at jeg godt kan bruke litt tid på internet så lenge jeg er i Norge og har grei mengde datatrafikk på mobilnett.
MC-blad er et godt tips, jeg har lastet ned noen til en tablet som jeg skal se om det kan brukes på en flyplass i nær fremtid.
Når det gjelder Bjerknes sine forslag så tror jeg at jeg skal være snill i dag og ikke komme med noe kommentarer

Kom gjerne med mer, har hele helgen på meg til å jobbe før jeg skal ut å fly igjen i starten på neste uke

- Busa Trond
- Motorsykkelen din: BMW R1200GSA 2016
Vær forsiktig med å vifte og kave med strikkepinner rundt I cockpit og steder med bevepnete vakter
Bjerknez hadde et godt forslag

Bjerknez hadde et godt forslag

Så du stoler ikke på wifi'en deres, men du stoler nok på dem til å fly med dem
Jeg har nok ikke nok greie på it til å forstå den.

Bikers do it all the time, why dont humans. -Jerremy Clarkson, Top Gear.
- Bjerknez
- Kontakt:
Ellers så kan man jo finne likesinnede og leke "mor og far og unge"

- Tommas
- Motorsykkelen din: KTM Super Duke 1290 R
Er det ikke mulig å sette opp en "tablet" til å surfe på et usikret nett, uten å eksponere deg så voldsomt?