Selvfølgelig! Dere er jo detmortenolb skrev:Du kan jo se på det litt som at alle Bergensere kaller oss som er fra ~4 timer omkrets fra Oslo for "Fra oslo"

Selvfølgelig! Dere er jo detmortenolb skrev:Du kan jo se på det litt som at alle Bergensere kaller oss som er fra ~4 timer omkrets fra Oslo for "Fra oslo"
Ja det blei smart når jeg etterpå testa S1000R, for det gjør et evt valg komplett umuligojda skrev:Flotte bilder og story Olav, men det der med SuperDuke-testing. Var det så smart
Jeg skal legge meg det på minnet til neste gang, men du vet, første gang på den sykkelen, og med en lånt sådann... da liker jeg å være LITT forsiktig.Bjerknez skrev:Har sittet og sett gjennom 13stk. videofiler fra turen og til sammen litt over 60GB materiale. Jeg lot så klart kameraet stå på når du prøvekjørte sykkelen, men jeg ble skuffet over at du ikke var over 7.000rpm. Det er jo DER det begynner å skje ting onkel![]()
Uansett, det er så mye videomateriale og gå gjennom samt redigere at dette kommer nok til å ta litt tid er jeg redd.. :-)å
Jeg ser denOlav K skrev:Jeg skal legge meg det på minnet til neste gang, men du vet, første gang på den sykkelen, og med en lånt sådann... da liker jeg å være LITT forsiktig.Bjerknez skrev:Har sittet og sett gjennom 13stk. videofiler fra turen og til sammen litt over 60GB materiale. Jeg lot så klart kameraet stå på når du prøvekjørte sykkelen, men jeg ble skuffet over at du ikke var over 7.000rpm. Det er jo DER det begynner å skje ting onkel![]()
Uansett, det er så mye videomateriale og gå gjennom samt redigere at dette kommer nok til å ta litt tid er jeg redd.. :-)å
Ett par slike øl kan man kose seg med en stund.ojda skrev:Flott med tiltak, så øl-kvaliteten nok en gang kan heves![]()
Være flink nå da
er bare snakk om fire uker i jukebords-stria. Så et par turer hjem og evt et par besøk av frk. Fryd vil holde trivselen oppemortenolb skrev:Jøss, grattis, men er ikke det litt langt å pendle? :-)å
Jeg tror kanskje du skal kjøre deg en tur til Mr. Graarud jeg...Olav K skrev:Tar meg en tur imorgen jeg.... hvorhen? Det er hemmelig, men det vil avsløres litt og litt![]()
![]()
Er vi heldige vil denne virke hele veien:
http://locatoweb.com/map/single/214358920" onclick="window.open(this.href);return false;