Et lite 50/50 bilde av grå plast og polytrol!

Dette skal jeg så absolutt kjøpe megMonstr skrev:Er du på vurdering og utkikk etter ny sykkel igjen?
Et lite 50/50 bilde av grå plast og polytrol!
Med overgår så er min personlige mening at man ikke får noe bedre sykkel samlet sett i forhold til hva man betaler. Demperne er adaptive og elektronisk justerbare. Hvilke andre sykler har det i den prisklassen? Motoren er nevnt, cruise control, varmeholker, quickshifter, motormoduser, alarm, traction control etc etc. Rett og slett veldig mye sykkel for pengene.freddy123 skrev:Spørs hva du legger i overgår denne det bjerknez ....
Men ikke mange som overgår når det gjelder krefter ihvertfall :) men man får mye annet morro der ute også så tror nok ikke man skal slite seg helt ut med å velge seg no nytt :) største problemet er vel å vite hva man har mest lyst på det blir jo somregel litt gambling .... Føler jeg ihvertfall, jeg dilter frem og tilbake mellom ulike sykler og modeller hele tiden jeg for jeg syntes det er så mye tøft der ute :)
Owatrol polytrol er ikke dum altså , jeg har også en sånn liggende , eneste er at den er jævlig seig og tørke av etter man har penslet på og skal fjerne det overflødige er min erfaring ...
Edit: men som du nevner nå burde de vel ha ro nok i ræva til å ha denne bimmersen ut neste år :)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Har han ikke gjort det hele tida da? Jeg mener helt siden han slutta å skryte av TriumphenSnikkeren skrev:Bare å vente til Bjerknez'en begynner å skryte uhemmet mye av BMW'en sin. Da vet vi at han er på jakt etter ny sykkel.
Haha, blir ikke før etter neste sesong i tilfelle. har ingen annen sykkel i kikkerten heller...Snikkeren skrev:Bare å vente til Bjerknez'en begynner å skryte uhemmet mye av BMW'en sin. Da vet vi at han er på jakt etter ny sykkel.
Som nevnt. Alle syklene jeg har hatt har vert den bestekjellv skrev:Har han ikke gjort det hele tida da? Jeg mener helt siden han slutta å skryte av TriumphenSnikkeren skrev:Bare å vente til Bjerknez'en begynner å skryte uhemmet mye av BMW'en sin. Da vet vi at han er på jakt etter ny sykkel.
....dersom den mc du har ikke er den beste for deg, da har du feil mc, og bør bytte asap.Bjerknez skrev:Som nevnt. Alle syklene jeg har hatt har vert den bestekjellv skrev:Har han ikke gjort det hele tida da? Jeg mener helt siden han slutta å skryte av TriumphenSnikkeren skrev:Bare å vente til Bjerknez'en begynner å skryte uhemmet mye av BMW'en sin. Da vet vi at han er på jakt etter ny sykkel.
Det var nok denne MrPitLane tenkte påBjerknez skrev:Jeg tror ikke en sportstourer i den klassen er helt meg MrPitlane
Haha... for et j**** ubrukelig redskaphakhap skrev:Det var nok denne MrPitLane tenkte påBjerknez skrev:Jeg tror ikke en sportstourer i den klassen er helt meg MrPitlane![]()
Give in to the dark sideBjerknez skrev:Som nevnt. Alle syklene jeg har hatt har vert den bestekjellv skrev:Har han ikke gjort det hele tida da? Jeg mener helt siden han slutta å skryte av TriumphenSnikkeren skrev:Bare å vente til Bjerknez'en begynner å skryte uhemmet mye av BMW'en sin. Da vet vi at han er på jakt etter ny sykkel.