Fin rute

Har kjørt mye av strekningen tidligere, men kan ikke huske å ha kjørt inn til Charlottenberg fra Fredros/Kålstad retningen...

Fin rute
Og i hvilken retning går turen fra Ørje? Mot Charlottenberg eller Arvika... ?Tommas skrev:Tror vi sier oppmøte i Ørje 10:15...Skal drikke noen pils på fredag :-)
Om det er noen andre som vil slå følge på veien til Ørje, så kan vi jo avtale det også her.
Blir rundt 10 mil fra meg til Ørje også hvis jeg slår følge med Ashland via Halden. Helt greit det, men det forutsetter at jeg blir ferdig tidsnok på jobben... :-)åhakhap skrev:Hmm så litt nermere på til/fra Ørje nå og det blir 136km hver vei med rein E18/Rv23 kjedelig transport.
Hvis vi avslutter i Fetsund blir det lit variasjon på til/fra transport i det minste.
Bare en tanke.
Det er ikke avstanden i seg uten den veien som er så gørr kjedelig, kjører den hjem hver gang etter Rudskogen ...Bjerknez skrev:Blir rundt 10 mil fra meg til Ørje også hvis jeg slår følge med Ashland via Halden. Helt greit det, men det forutsetter at jeg blir ferdig tidsnok på jobben... :-)åhakhap skrev:Hmm så litt nermere på til/fra Ørje nå og det blir 136km hver vei med rein E18/Rv23 kjedelig transport.
Hvis vi avslutter i Fetsund blir det lit variasjon på til/fra transport i det minste.
Bare en tanke.
Oppmøte Fetsund og retning Charlottenberg begynner absolutt å bli interessant :-) .Tommas skrev:Jeg stemmer gjerne i for Fetsund. Mye transportetappe anyway. "Samme" runde, men start i Fetsund?
http://tinyurl.com/p44tjox