Waffelrøra
- Baron von Waffel
- Motorsykkelen din: §usuki DL1000 Vstrom, Honda Varadero 125
Re: Waffelrøra
Så mye tull som dere kan lage av en Varadero på et kjøkken, så skjønner jeg godt at Varaderoen ikke tør vise seg på kjøkkenet.
Min Stolte Gnager - §uzuki DL 1000 V-strom
Smågnageren -Honda Varadero 125
- cheron
- Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel
Tull? Jalmar & co tuller vel aldri??
You'll never walk alone
http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;
- Baron von Waffel
Neida, de er bare alvorlige på en annen måte.
Det er jo litt viktig å få fram alle sider ved en sak. Det kan jo ved første øyekast virke som en god idé å ta sykkelen med inn på kjøkkenet. Da er det viktig at noen med bred erfaring kommer inn i bildet, og forklarer hvilke hindringer som kan dukke opp underveis. Når dette i tillegg gjøres på en lettfattelig og humoristisk måte, vil kanskje leseren allikevel forsøke seg på prosjektet for om mulig å oppnå i praksis det som skisseres i teorien. 

1980 Kawasaki Z650SR "Gamle" For tiden uregistrert
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave
c")
c")
Sykkel på kjøkkenet blir jo helt feil, der skal man jo lage mat og vaske opp. Det fører jo med seg fet matos og fuktighet. Stua derimot, er godt egnet til sykkeloppevaring. Da har en til og med et alternativ til å sitte å glo på tv. Da kan en se på sykkelen i stedet.
We have met the enemy and he is us.
Pogo
Pogo
Jeg tok Cagge inn i peisestua en vinter jeg. Også dukket Haus Gestapo uanmeldt opp 1 døgn før tiden....... Jeg fikk svinebank og ble brukt som punchingball i flere timer
At teppet var rullet pent sammen og at Signoraen stod på en papp plate ble oversett glatt og elegant.
Mine skrik om nåde eller hvis ikke det kunne innvilges et raskt nakkeskudd ble heller ikke vurdert av Overmakten. 

Men du Waffel. Hvor strøk du kjøkkenet da ? Trodde det var nytt jeg ? Ser for meg ut som du har kjøpt HTH kjøkken og har satt det opp på ei sandstrand på Cuba. Da vil jo kjøkkenet bli krøllete. Koffertene har vært for små antagelig. Også er det jo både trist og leit at den kubanske dama di ikke kommer opp trappa og at den norske dama de ikke slipper deg inn på kjøkkenet i Norge

Det var vel ikke trappa som var det store problemet. Men det at han måtte snakke i telefonen med en advokat som Ragnhild hadde bedt han ringe, samtidig som han skulle trille vesladeroen opp kjøkkentrappa mens husfruen ikke ville strekke seg så langt at hu rakk dørklinka. Slik jeg ser det, måtte en strand på Cuba være reine idyllen i forhold.
c")
c")
Det er forståelig at han ikke har fått kjørt så mye i år og. Må ha vært litt av en jobb å strekke skjøteledning helt til Cuba bare for å stryke et kjøkken ?
Jalmar skrev:Det var vel ikke trappa som var det store problemet. Men det at han måtte snakke i telefonen med en advokat som Ragnhild hadde bedt han ringe, samtidig som han skulle trille vesladeroen opp kjøkkentrappa mens husfruen ikke ville strekke seg så langt at hu rakk dørklinka. Slik jeg ser det, måtte en strand på Cuba være reine idyllen i forhold.
Er ikke rart at Ragnhild ba ham å ringe advokat når jeg får tenkt meg om. Ikke nok med at Waffel driver med transport av kjøkken i kofferter og har to kjøkken . Et på hver sin side av Atlanteren. 2 Hondaer har han og. Og tilsynelatende 2 svigermødre også.

- Baron von Waffel
Vi har latt veslejenta få peisestua og kontoret innenfor som sine rom. Dette kunne ellers vært mulige rom. Men jenter på nesten 16 har aldri noe ledig plass til annet enn deres eget rot.Pollti skrev:Jeg tok Cagge inn i peisestua en vinter jeg. Også dukket Haus Gestapo uanmeldt opp 1 døgn før tiden....... Jeg fikk svinebank og ble brukt som punchingball i flere timerAt teppet var rullet pent sammen og at Signoraen stod på en papp plate ble oversett glatt og elegant.
Mine skrik om nåde eller hvis ikke det kunne innvilges et raskt nakkeskudd ble heller ikke vurdert av Overmakten.
Men er det ikke litt skummelt å gi alkohol til mindreårige???
Får hun besøk av ei venninde som har med seg en Cola, så har de jo både rom og Cola, og det kan det bli fest av.

Får hun besøk av ei venninde som har med seg en Cola, så har de jo både rom og Cola, og det kan det bli fest av.

c")
c")
Det er da uhøytidelig å blande rom og cola.
Begge deler skal drikkes rent, hver for seg. Spesielt colaen, man SKAL ikke forurense denne!
Begge deler skal drikkes rent, hver for seg. Spesielt colaen, man SKAL ikke forurense denne!

Mvh
Kristian
Nå: '10 BMW F800ST
Før: '00 Honda NT650 Deauville, '01 Yamaha XJ 900 Diversion, 01 Kawasaki GPZ 500S,
Kristian
Nå: '10 BMW F800ST
Før: '00 Honda NT650 Deauville, '01 Yamaha XJ 900 Diversion, 01 Kawasaki GPZ 500S,
Jo, men fyll har sine fordeler. Det holder både politiet og helsevesenet i full vigør. Importen må økes, druetråkkerene må jobbe mere og tollvesenet tar inn skatt og avgifter. Fordelene ved fyll er flere enn bakdelene antagelig. Og bløtekakene hadde vært bånn triste uten fyll.