Nei, selvom det begynner å bli ei tid siden jeg flyttet forumbruken min over til mc-forumet.no
har jeg ikke tatt den endelige avskjede med gjenværende forumbrukere og kjørevenner på mcsiden
Grunnene er flere, men primært er det behandlingen av andre forumbrukere over lang tid som er
årsaken til at jeg nå setter punktum for mitt bruk av mcsiden
Har vel også fått en liten dose behandling som har irritert meg, men ikke nok til at det alene hadde fått meg til å bytte adresse.
Om noen skulle ha interesse av mine tidligere poster/bilder og annet, vil jeg si at jeg ikke kommer til å endre, fjerne eller ødelegge noe. Hverken i min blogg, eller andre steder jeg har skrevet i forumet.
Synes ikke noe om å ødelegge "historie" den har det best som den er
Jeg vil også bli å fortsette å være passivt medlem av forumet, bare uten bidrag av noe slag.
Hverken kreative, veiledende eller negative sure oppstøt som det har kommet også fra min side
den senere tiden.
Berettiget i mine øyne, men alikevel ikke nødvendige.
Takk til alle jeg har tastet med på forumet, takk til alle jeg har kjørt med og takk til alle jeg har vært på fantastiske langturer med via dette forumet.
Det har vært en fantastisk tid, som ikke ville vært uten dere, og forumet slik det var.
Jeg gjør som Sjefen mang en gang har foreslått for missfornøyde medlemmer.
Jeg tar pikkpakket mitt å finner meg et forum som passer bedre for meg
Ha det bra :-)