Jada, de sa fra muntlig og satt på klistremerke. Hyggelige og flinke folk hos "Bergan & Ståland" hvor dekkskifte ble tatt. :)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Takk :-)freddy123 skrev:grattis med dagen og flotte gaver du passer på å skaffe deg
Du har rett. Den orginale skiltbraketten/stativet er ikke spesielt vakker/kul. Heldigvis skal TailTidy hentes på posten i morgenMonstr skrev:Lekker sykkel dette altså!
Blir bra med Tail Tidy ja. Den originale braketten er jo ikke det vakreste menneskeheten har sett![]()
![]()
Svigefar har tail tidy fra R&G på sin Speed Triple. Sammen med Arroweksosen hevet det utseendet 10 ganger på en allerede vakker sykkel! :-)
Takk for det, den har jo ganske mange likhetstrekk med storebror Speed Triple. Liker veldig godt svingarmen på din og "under setet eksos"Olav K skrev:Flott sykkel du har, og når du får bort det tilhengerfestet bak der, blir det en enda mer estetisk nytelse.
Bare vær obs på at hele bakenden samt ryggen din og evt bagasje vil bli gørmøkkete når veien blir våte.
Litt irriterende men vel verd det, når du ser sykkelen din fra avstand
Jeg er fortsatt veldig fornøyd med Street Triplen min etter 11400km med laveffekt. Gleder meg veldig til august neste år, da blir det dobbelt så mye krefter :-) Da kan du sikkert få teste den igjen, blir ikke helt Street Triple R, men ikke langt unnaBjerknez skrev:Street Triple R er faktisk en fantastisk flott sykkel på alle måter. Faktisk så likte jeg den rødfargen litt også, selv om jeg ikke er noen fan av røde sykler.
Nesten så jeg får litt lyst til å prøvekjøre en fullblods Street Triple igjen,mkun for mimringens skyld.
Hvit baklykt hadde vært flott, men det blir ikke prioritert med det førsteBjerknez skrev:Skaff deg en hvit baklykt også, slik jeg hadde.![]()
Ser bra ut dette!
Takk, det neste på lista er selvfølgelig ny eksosfreddy123 skrev:nå blei hekken mye bedreneste på lista nå må vel være et gromt effektanlegg
Ser veldig bra ut, ja!Fsva skrev:Fikk techspec tank grips i posten for noen dager siden, nå er de på klistret på tanken :-)
Skal jo være litt "røfft" vettu FreddyKruegerfreddy123 skrev:Likte den bedre uten tank gripsa jeg :)
Men det bedkytter jo for riper da :)!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Toven skrev:Skal jo være litt "røfft" vettu FreddyKruegerfreddy123 skrev:Likte den bedre uten tank gripsa jeg :)
Men det bedkytter jo for riper da :)!
Sent from my iPhone using TapatalkOg det hjelper ikke alltid med svart gaffateip
:-)å