poulet_cavalier skrev: Give in to the dark side![]()

poulet_cavalier skrev: Give in to the dark side![]()
Bjerknez skrev:poulet_cavalier skrev: Give in to the dark side![]()
![]()
Rødt er ikke kult i mine øyne. Kanskje med noen ytterst få unntak som en og annen Ducati etc. Rødt er og blir en wannabe supersport/ferarri farge. Er det sort, er det meste gjortKawagutten skrev:Bjerknez skrev:poulet_cavalier skrev: Give in to the dark side![]()
![]()
Var ikke den heller bra nok enda det er de røde som går fortest,bare spør ojda?![]()
Det skulle ikke forundre meg...mortenolb skrev:Tror fargen rød eksisterte før Ferrari, altså
Velkommen til grunnlovsbygdaBjerknez skrev:
Men blir nok ikke noe bytte i år. Får bestille nye dekk i løpet av vinteren så dem ligger klare hos Pitlane til våren.![]()
TakketakkMrPitlane skrev:Velkommen til grunnlovsbygdaBjerknez skrev:
Men blir nok ikke noe bytte i år. Får bestille nye dekk i løpet av vinteren så dem ligger klare hos Pitlane til våren.![]()
![]()
Jøss! Det er jo bare imponerende! 15k og fortsatt bra med mønster igjen....hakhap skrev:Noterte i helgen at min PR4 er ca 15k og godt men mønster igjen. Enig at allt over 10k er bonus. Må nok prøve angel dekka etter M7RR neste sesong
Men det var godt drag i den rett frem! (har jeg hørt eller lest på nett, jeg kjørte jo aktpågivende og varsomt...)Olav K skrev:Etter å ha kjørt S1000Ren din, og Tommas sin SD kjentes Speeden min utrolig tregstyrt ut.
Jepp.. kan ikke uttale meg om draget i andres sykler jeg heller. Som Tommas så kjører jo også jeg aktpågivende og varsomtTommas skrev:Men det var godt drag i den rett frem! (har jeg hørt eller lest på nett, jeg kjørte jo aktpågivende og varsomt...)Olav K skrev:Etter å ha kjørt S1000Ren din, og Tommas sin SD kjentes Speeden min utrolig tregstyrt ut.
Hehe, sant nok... Kjører fortsatt på jobb, men begynner å bli kaldt på morgenkvisten og når jeg er hjemme igjen er det jo nesten mørkt. Er stort sett i helgene jeg kan ta lengre dagsturer og da er jeg avhengig av væretkjellv skrev:Døøø ... Det et bare først i oktober enda da;-) Ikke likt deg å gi deg så tidlig.
Sent fra min C6603 via Tapatalk
Tar deg egentlig litt på ordet jeg...xyvind skrev:Synes det er ekstra digg å kjøre nå når det begynner å bli kaldt jeg. Det er noe med den gode lufta og lukta ute. Kjører til frosten ligger på asfalten jeg ihvertfall