Jompa skrev:
Hadde et lite håp om at ting var iferd med å endre seg da " Liv laga-tråden" ble vekket til live igjen, men nei.........
I dag var den stengt, temaet var vel utdebbatert.
Beklager at tråden fortsatt var stengt. Dette var ikke meningen. Grunnen er at jeg slo sammen den nye "Liv laga" tråden som
simpson opprettet med den første som jeg riktignok stengte og har begrunnet hvorfor jeg gjorde det.
Ved sammenslåingen dro den med seg stengingen, noe jeg dessverre overså. Sammenslåingen skjedde fra et nettbrett i utlandet på dårlig wifi-linje og i frustrasjonen over ei linje som stadig falt ut, glemte jeg å sjekke og korrigere den opprinnelige trådens status, som altså var stengt.
Men nå blir vel også dette diskutert i full bredde, om det jeg påstår ovenfor er riktig eller ikke... :-)å
Og hvilken "hidden agenda" jeg har denne gangen
Hvorfor skulle jeg slå sammen disse to trådene for å fortsatt holde den stengt? Poenget var å få samlet alle postene slik at de som hadde mer å mene om saken kunne forholde seg til én tråd.
Så får enhver tro og konspirere så mye de vil og bli så salige de bare kan i sin tro...
Har egentlig lyst til å kommentere mer, men tror jeg skal la være...
Fokuserer heller på å legge opp til en fin MC-tur senere i dag.
Så får de som heller vil finne hiet hygge seg der.