Hvor kan en prøve SIDI Cobra Gore-Tex Boots på østlandet
- hakhap
- Motorsykkelen din: Aprilia Tuono V4 1100 RR
Hvor kan en prøve SIDI Cobra Gore-Tex Boots på østlandet
Som rubrikken sier lurer jeg på om noen vet en butikk eller flere som selger SIDI Cobra Gore-Tex Boots så jeg kan fine ut hvis de passer på mine føtter
- Cutless
- Motorsykkelen din: Moto Guzzi V7 centario
Re: Hvor kan en prøve SIDI Cobra Gore-Tex Boots på østlandet
Jeg var i samme posisjon som deg når jeg skulle handle SIDI støvler.
Jeg endte opp med å bestille på xlmoto. Der har du 60 dagers åpent kjøp+gratis bytte av størrelser. Det er ikke perfekt, da det blir litt penger i frakt om det ikke passer, men det går jo litt penger med i bensin om man skal kjøre langt til butikk for å prøve også.
Så hvis du ikke finner noe butikk så anbefaler jeg deg å bestille og evt levere tilbake/bytte størrelse: http://www.xlmoto.no/mc-stovler-sidi-co ... di%20cobra" onclick="window.open(this.href);return false;
PS: SIDI er smale sammenlignet med andre, passer meg perfekt, men om du er bred over lesten så kan det bli trangt
Jeg endte opp med å bestille på xlmoto. Der har du 60 dagers åpent kjøp+gratis bytte av størrelser. Det er ikke perfekt, da det blir litt penger i frakt om det ikke passer, men det går jo litt penger med i bensin om man skal kjøre langt til butikk for å prøve også.
Så hvis du ikke finner noe butikk så anbefaler jeg deg å bestille og evt levere tilbake/bytte størrelse: http://www.xlmoto.no/mc-stovler-sidi-co ... di%20cobra" onclick="window.open(this.href);return false;
PS: SIDI er smale sammenlignet med andre, passer meg perfekt, men om du er bred over lesten så kan det bli trangt
- hakhap
Takk for svar, tingen er att de på XLmoto er ikke Gore-Tex versjonen så blir feil å bestille disse.
Ja jeg synes jeg har litt breiere føtter så greit å teste før jeg bestemmer meg.
Ja jeg synes jeg har litt breiere føtter så greit å teste før jeg bestemmer meg.
- mortenolb
- Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Hør med Hof MC? De har noe sidi hvertfall
- hakhap
Og det er rett bort i gaten så blir nok en sving innom dermortenolb skrev:Hør med Hof MC? De har noe sidi hvertfall