Kom over en litt interessant video her i dag. 2 norske på motorsykkel som er litt vel agressive mot en syklist.
[video]https://www.youtube.com/watch?v=h2YE2zNapSI[/video]
Road rage mot syklist
- gsx750_80
- Motorsykkelen din: GSX 750 '80, Ninja 250R m.fl.
- Kontakt:
Re: Road rage mot syklist
Mere deprimerende enn "interessant" å se de to idiotene, synes nå jeg..Milk1ng skrev:Kom over en litt interessant video her i dag. 2 norske på motorsykkel som er litt vel agressive mot en syklist.
[video]https://www.youtube.com/watch?v=h2YE2zNapSI[/video]
-
- Motorsykkelen din: Yamaha XT600Z Tenere 1988
Så mye som jeg selv misliker syklister i kondomdrakt som alltid skal sykle i veien til tross for bedre alternativer, så er dette helt latterlig. 16 åringer som tror de er kjempekule, med et virkelig bredt og vakkert vokabular, som helt sikkert gikk glipp av den delen av føreropplæringa som sier at syklister også har rett til å sykle i veien.. Får satse på at lensmannen får luka de av veien med slik oppførsel.
Han på Duke 125'n har vært heldig med skiltnummeret da ser jeg. DU(ke)9142

- gsx750_80
- Motorsykkelen din: GSX 750 '80, Ninja 250R m.fl.
- Kontakt:
I så fall er det bare å sende regnr: DU9142 til 2282, så har man identiteten til den kjøretøyet er registrert på..adivass skrev:Så mye som jeg selv misliker syklister i kondomdrakt som alltid skal sykle i veien til tross for bedre alternativer, så er dette helt latterlig. 16 åringer som tror de er kjempekule, med et virkelig bredt og vakkert vokabular, som helt sikkert gikk glipp av den delen av føreropplæringa som sier at syklister også har rett til å sykle i veien.. Får satse på at lensmannen får luka de av veien med slik oppførsel.
http://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjop+og ... er-via-sms" onclick="window.open(this.href);return false;
- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Det der blir for dumt ja...
Merker jeg blir litt flau...
Merker jeg blir litt flau...
Går lang utover min forstand å prøve å forstå hvorfor dette ble lagt på Youtube. Tenkte de at nå dreit vi oss skikkelig it, la oss vise resten av verden og.
Det er pinlig.
Det er pinlig.
Bikers do it all the time, why dont humans. -Jerremy Clarkson, Top Gear.
- The Cowboy
- Motorsykkelen din: H-D 883R - 2002
Kan virke som syklisten hadde gjort noe idiotisk i starten (før videoen), noe han ene forklarer etter de stopper.. Dog fikk ikke jeg med meg hva dette var!
Jeg håper no i guttenes forsvar at det faktisk var noe alvorlig denne syklisten hadde gjort..
Ellers er jeg uansett enig i at dette var idiotisk handling fra disse unge håpefulle..
Jeg håper no i guttenes forsvar at det faktisk var noe alvorlig denne syklisten hadde gjort..
Ellers er jeg uansett enig i at dette var idiotisk handling fra disse unge håpefulle..
|And the girls say: Save a horse, Ride The Cowboy|