Nå går sykkelen min fra 0 til 100 på 2,7 sekunder.... Det er litt bedre enn gjennomsnittet

Note 4
[video]https://www.youtube.com/watch?v=FJd5yg__Qko[/video]freddy123 skrev:Jeg skal bygge den den raskeste sykkelen jeg som gruser alt av street trippler og alt annet tull, hayabusa med turbo hehe det må dra no jævlig det :)
ZZR1400 må en jobbe litt med i svinger. Må gjerne fram og ut på side skal en kjøre aktivt i trange svinger. Men det er en grom sportstouring som duger meget bra til det meste asfalt kjøring og ikke mist et drag fra bunnen av. Kamerat av meg hadde en slik for 3 årsiden trur at han benka den til ca 182hk på hjulet med kun slip on og pc3. 14xNm merker en godt ogBarbarozza skrev:Merka jeg ikke hadde helt dreisen på ZZR i år. Neste år blir bedre
Det er gøyest med sykkel som ikke har flat dreiemomentskurve.Bjerknez skrev:Bare sån for å ha sagt det så er ikke Street Triple en sykkel man må jage på turtall, slik inntrykket mitt var når jeg kjørte en GSX650F.
Bere den ikke stuper etter 4000odmejs skrev:Det er gøyest med sykkel som ikke har flat dreiemomentskurve.Bjerknez skrev:Bare sån for å ha sagt det så er ikke Street Triple en sykkel man må jage på turtall, slik inntrykket mitt var når jeg kjørte en GSX650F.
Viktig å komme litt frempå på den, litt "over" styret, og selvf løse ledige albuer!KawaJens skrev:ZZR1400 må en jobbe litt med i svinger. Må gjerne fram og ut på side skal en kjøre aktivt i trange svinger. Men det er en grom sportstouring som duger meget bra til det meste asfalt kjøring og ikke mist et drag fra bunnen av. Kamerat av meg hadde en slik for 3 årsiden trur at han benka den til ca 182hk på hjulet med kun slip on og pc3. 14xNm merker en godt ogBarbarozza skrev:Merka jeg ikke hadde helt dreisen på ZZR i år. Neste år blir bedre
For ikke å snakke om KTM 1290 Super AdventureBjerknez skrev:Denne tråden har jeg jo helt glemt så denne må jo oppdateres så klart![]()
Jeg har jo for lengst byttet sykkel og den beste sykkelen er derfor i skrivende stund BMW S1000R
Det er kun EN ting jeg ikke liker med den sykkelen og det er vindskjermen. Den har alt for mange detaljer, slik at den føles distraherende. Har riktignok bare prøvesittet den på messa og ikke kjørt den i virkeligheten, men den føltes veldig i veien nettopp av den grunn.AJ skrev:For ikke å snakke om KTM 1290 Super AdventureBjerknez skrev:Denne tråden har jeg jo helt glemt så denne må jo oppdateres så klart![]()
Jeg har jo for lengst byttet sykkel og den beste sykkelen er derfor i skrivende stund BMW S1000R![]()
.
Fantastisk flott sykkel som jeg har hatt gleden av å kjøre tett oppunder 20500 km i år - uten problemer av noe slag.
Ikke verst til å være en MK I modell![]()
Så er det å håpe at det forsetter slik til neste år...![]()
.