Hint hint... jeg har alltid hatt lyst til å prøve en endunker....JLafton skrev:Jeg tar turen langveisfra i dag![]()
Vert hyggelig om det var flere som kommer, om ikke alle har parkert for sesongen.

Hint hint... jeg har alltid hatt lyst til å prøve en endunker....JLafton skrev:Jeg tar turen langveisfra i dag![]()
Vert hyggelig om det var flere som kommer, om ikke alle har parkert for sesongen.
Aldri kjørt moped?Bjerknez skrev:Hint hint... jeg har alltid hatt lyst til å prøve en endunker....JLafton skrev:Jeg tar turen langveisfra i dag![]()
Haha, joda, men tipper det er litt mer drag i din enn en 50ccJLafton skrev:Aldri kjørt moped?Bjerknez skrev:Hint hint... jeg har alltid hatt lyst til å prøve en endunker....JLafton skrev:Jeg tar turen langveisfra i dag![]()
Den er greiSkauracer skrev:Bra du ikke gir opp![]()
Er invitert på før-premiere på James Bond i Oslo i kveld. Kan være det skjer mer der enn på Høk ikveldSå det blir Oslo på meg..
Vært en tur ned i Sverige på morgenen i dag, fine kjøreforhold når sola får tørket opp litt. Får se an formen på søndag, avslutningskonsert med CC-Cowboys på lørdag i kveld Fredrikstad..
Jeg skal si deg en liten ting mister:mortenolb skrev:Ser for meg at du sitter på Høk mutters alene(hvertfall i forhold til andre motorsyklister) og venter på selskap dag ut og dag inn gjennom vinteren!