Snedig forsøk på å dra saken ut av proposjoner.
Du har hatt full tilgang til bloggen din og hele resten av forumet på lik linje med alle andre brukere hele tiden.
Det du ikke har hatt muligheten til er å endre på innholdet, dvs. redigere, i et par av postene.
En mail eller PM hadde løst den saken helt udramatisk.
Men måten du gjør det på kan oppfattes som et forsøk på å framstille administreringen av MCsiden som verre enn hva den er.
Men det får være ditt valg.
Må bare kommentere denne frykten:
LordShaft skrev:Jeg ønsker ikke at det skal misbrukes eller tas fra meg på noe som helst måte.
Redd for at innholdet skal misbrukes? Av hvem? Og hvordan? Merkverdig påstand...

?
"Tas fra deg?" Redd for at jeg skulle stjele postene dine og og utgi det for å være mitt eget materiale, kanskje? Eller at noen andre bare venter på å gjøre det? Hvem i så fall?
Ta det helt med ro. Tanken har aldri streifet meg før du nevner det, for å si det sånn :-)å .
Ellers er det å si at "alle" kan stjele "alt" og misbruke det på nettet. Det vet du, går jeg ut fra? Men at det skjer i stor skala fra brukerne her på MCsiden.no, tviler jeg sterkt på... Om du likevel skulle tro at det skjer, så er andre tilsvarende forum minst like utsatt.
Med så store bekymringer for egne skriverier og bilder som du åpenbart har, er mitt beste råd at du holder slike ting langt unna alt som har med Internett å gjøre.