En Striple er jo en bøllete sykkel, så ingen grunn til å ikke underbygge den fremtoningen

Den bilen der er jo nesten like lekker som Street'n din.Fsva skrev:I kveld ble det en liten tur sammen med en kamerat, han har ikke MC, men en ganske ålreit bil![]()
Den bilen er noen hakk penere/råere enn min Street, men den er ikke bedre å kjøreOlav K skrev:Den bilen der er jo nesten like lekker som Street'n din.Fsva skrev:I kveld ble det en liten tur sammen med en kamerat, han har ikke MC, men en ganske ålreit bil![]()
![]()
men det er vel muligens et noe høyere kostnadsnivå på det eierskapet, enn på Triumphen fra Hinckley?
Du har helt rett. Supert vær trengs ikke, men et greit kamera og et lite stativ er kjekt å ha med på kveldsturer.Olav K skrev:Likte det øverste bildet ditt, det trengs ikke alltid være så supert vær for at bildet skal formidle en stemning.![]()
Du må ta deg en tur over hit neste sommer med den flotte sykkelen din.
Planlegger et lite minitreff på gården her, men foreløpig er ikke datoen spikret
Speedy'en til onkel har jeg hatt gleden av å kjørtFsva skrev:Du har helt rett. Supert vær trengs ikke, men et greit kamera og et lite stativ er kjekt å ha med på kveldsturer.Olav K skrev:Likte det øverste bildet ditt, det trengs ikke alltid være så supert vær for at bildet skal formidle en stemning.![]()
Du må ta deg en tur over hit neste sommer med den flotte sykkelen din.
Planlegger et lite minitreff på gården her, men foreløpig er ikke datoen spikret![]()
En vestlandstur hadde vært utrolig artig, på den kanten har jeg ikke vært på mange år, og aldri med MC. Det burde jeg få til![]()
Å få sett/hørt på Speed'n din hadde jo også vært kult :-)
Hehe, det høres bra ut. Speed'n er vel fysisk litt større enn Street (?)så da blir det vel litt mer komfortable vinkler på alle ledd over tid :)Bjerknez skrev: Speedy'en til onkel har jeg hatt gleden av å kjørt![]()
![]()
En usedvanlig flott langtursykkel i nakenklassen. Sitter man ikke godt på denne, så er det Gold Wing neste
Det skal vel sies at sykkelen hans nok er ganske så påkostet, vertfall på dempersiden (tror jeg). Øhlins over hele fjøla så vidt jeg kan huske? Lyden er også råFsva skrev:Hehe, det høres bra ut. Speed'n er vel fysisk litt større enn Street så da blir det vel litt mer komfortable vinkler på alle ledd over tid :)Bjerknez skrev: Speedy'en til onkel har jeg hatt gleden av å kjørt![]()
![]()
En usedvanlig flott langtursykkel i nakenklassen. Sitter man ikke godt på denne, så er det Gold Wing neste
Øhlins, indrefileten blandt dempere.Bjerknez skrev:Det skal vel sies at sykkelen hans nok er ganske så påkostet, vertfall på dempersiden (tror jeg). Øhlins over hele fjøla så vidt jeg kan huske? Lyden er også råFsva skrev:Hehe, det høres bra ut. Speed'n er vel fysisk litt større enn Street så da blir det vel litt mer komfortable vinkler på alle ledd over tid :)Bjerknez skrev: Speedy'en til onkel har jeg hatt gleden av å kjørt![]()
![]()