Får som regel god nytte av tingene jeg kjøper. Men bommer så klart noen ganger også. Om jeg har gjort det denne gangen er jeg fortsatt usikker på.
Bryteren, som skal festes på styret, ser i hvert fall solid ut og jeg tenkte å bytte den ut med 'round rocker switch' bryteren til Symtec holkevarmerne på TDM'en.
Sånn ser den nye bryteren ut:

Og sånn ser koblingsskjemaet til Symtec varmerne ut:

Tre kontakter bak på den runde lille bryteren hvor merkelig nok (i hvert fall for meg som kan lite om denslags...)
trinn 2, dvs. "High" (varmest) skal kobles til "Low" kontakten og hvor trinn 1, dvs. "Low" (varm) skal kobles til "High" kontakten på bryteren.
Så er spørsmålet da... enkelt og greit:
hvordan skal jeg koble Symtec elementene til den nye styremonterte bryteren?
Gode råd og tips mottas med stor takk!
Om det kan være til hjelp så ligger monteringsanvisningen til Symtec varmerne her.
Som det ene bildet viser så går det 6 ledninger fra bryteren - en gul, en blå, en hvit, en grønn, en sort og rød.
Er vel kanskje ingen her på Forumet som har montert en slik bryter, men som muligens likevel har god peiling.
Det fulgte jo selvfølgelig ikke med noe monteringsansvisning siden bryteren skal kunne brukes til flere typer utstyr iflg. websiden hvor jeg kjøpte den...