Valg av sykkel? Trenger litt tips:)
-
- Motorsykkelen din: Gsxr 400
Re: Valg av sykkel? Trenger litt tips:)
Hvorfor noen vil betale mer for en tilsvarende europeisk sykkel enn en japse forstår jeg ikke. Hadde prisdifferansen vært andre veien hadde jeg forstått det.
- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Er vel litt smak og behag detta...Reodor Felgen skrev:Hvorfor noen vil betale mer for en tilsvarende europeisk sykkel enn en japse forstår jeg ikke. Hadde prisdifferansen vært andre veien hadde jeg forstått det.
Japsene har sikkert mye bra, bare jeg slipper å eie en Honda eller Suzuki i budsjettklassen så er jeg fornøyd. I mine øyne ser det ut til at disse syklene blir trillet ut fra samme samlebånd. Det står riktig nok en fyr i enden med to forskjellige frontlykter som klistres på annen hver sykkel...

Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
I mine øyner så ser dem begge lik ut som S1000R bare med annen frontlykt.
-
- Motorsykkelen din: Gsxr 400
I mine øyne også.
- mortenolb
- Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Har aldri slått meg at den er tung. Leken og fin. Veldig morsom å kjøre.Bjarne89 skrev:Fint dere deler litt erfaringer her:) men er ikke z800 veldig tung? Eller føles den lettere enn vekten tilsier?
Vekten på z800 merker man bare når man står stille sies det, enig der. Super leken sykkel som jeg blir mer og mer forelsket i når vi tester på demodager :-)
- Bjerknez
- Kontakt:
http://youtu.be/ZJfd5LCttd4" onclick="window.open(this.href);return false; 

Var og tittet på street triple r i dag:) må si jeg liker den bedre og bedre:) så er vel en fare for at det blir en sånn en til våren:) lite sykler ute på Finn.no om dagen. Når på nyåret/våren er det folk pleier og legge ut til salgs igjen?
- Bjerknez
- Kontakt:
Det varmer et kaldt vinterhjerte og høre noe sliktBjarne89 skrev:Var og tittet på street triple r i dag:) må si jeg liker den bedre og bedre:) så er vel en fare for at det blir en sånn en til våren:) lite sykler ute på Finn.no om dagen. Når på nyåret/våren er det folk pleier og legge ut til salgs igjen?

- Haavar
- Motorsykkelen din: Yamaha YZF 1000R 97. FZX 750. SRX 600
Egentlig litt rart at det ikke står en Speed Triple i garasjen din.Bjerknez skrev:Det varmer et kaldt vinterhjerte og høre noe sliktBjarne89 skrev:Var og tittet på street triple r i dag:) må si jeg liker den bedre og bedre:) så er vel en fare for at det blir en sånn en til våren:) lite sykler ute på Finn.no om dagen. Når på nyåret/våren er det folk pleier og legge ut til salgs igjen?![]()

- kjellv
- Moderator
- Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
- Kontakt:
Bare ei uke igjen til Eicma nå, der blir 2016 nyhetene presentert.
Dukket opp en del spennende i prislistene til Yamaha som kom i dag, blant annet MT-10
Foreløpig helt uten prisopplysninger, og ingenting av verdi å finne på nettet. Men ettellerannet er underveis, og jeg håper Eicma gir svaret på det 
Dukket opp en del spennende i prislistene til Yamaha som kom i dag, blant annet MT-10

- Bjerknez
- Kontakt:
Av de syklene som er nevnt i denne tråden holder jeg en knapp på Street Triple R ja. Speed Triple er vel ikke nevnt i denne sammenhengen da det er ett par hakk opp i prisklasse. Men ja, den nye Speeden som kommer er rålekker, i mine øyneHaavar skrev:Egentlig litt rart at det ikke står en Speed Triple i garasjen din.Bjerknez skrev:Det varmer et kaldt vinterhjerte og høre noe sliktBjarne89 skrev:Var og tittet på street triple r i dag:) må si jeg liker den bedre og bedre:) så er vel en fare for at det blir en sånn en til våren:) lite sykler ute på Finn.no om dagen. Når på nyåret/våren er det folk pleier og legge ut til salgs igjen?![]()

-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Tenker folk begynner å forberede både salg og kjøp nå rett etter jul når nyprisene for 2016 begynner å bli klare.Bjarne89 skrev:Når på nyåret/våren er det folk pleier og legge ut til salgs igjen?
Noe prisøkning på de fleste merkene, vil jeg tro...
Som trolig også vil påvirke bruktprisene i en viss grad.

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Får håpe de ikke stiger så mye:)