Et slikt kamera skulle jeg ønske jeg hadde på mobil, siden speilreflekskamera mitt veldig ofte ligger igjen hjemme.
Nå begynner det vel å bli vanskelig å se forskjell på bilder tatt med S6 og RX100 i godt dagslys?
I dagslys vil svårt få se forskjell på bilder fra S6 Edge og RX100 (Har jo RX100 også, men bruker det nesten aldri) Kameraet i S6 Edge er mer enn bra nok til å kunne brukes som eneste kamera på uhøytidelige turer etc. Til Alpene hadde jeg nok tatt med meg RX100 eller noe enda bedre, men her hjemme så duger Edge'n som bare det.Fsva skrev:Imponerende farger, skarphet og diffus bakgrunn.Tydelig at Samsung har gjort noe riktig med S6 Edge
![]()
![]()
Et slikt kamera skulle jeg ønske jeg hadde på mobil, siden speilreflekskamera mitt veldig ofte ligger igjen hjemme.
Nå begynner det vel å bli vanskelig å se forskjell på bilder tatt med S6 og RX100 i godt dagslys?
I mørkere belysning har man mulighet til å sette kameraet i "Pro mode" som gjør at man kan tvinge ned ISO verdien etc. Men det forutsetter at man er stø på hånden og det er ikke like lett som det er med et mer ergonomisk kamera. Men å ta bilder i mørket er noe man sjelden gjør uansett. Men jada.. det funker.Jeg ble meget imponert over bildekvalitet i mørket, har du prøvd det enda?
Kanskje dette er dekk jeg kommer til å prøve neste gang på 1290'en?Bjerknez skrev:Sesongen er med stor sannsynlighet over for min del og i den forbindelse må jeg bare benytte sjansen og si hvor imponert jeg er over Angel GT dekkene. Jeg har nå kjørt 8.000km. med disse dekkene og som dere ser så har jeg MYE mønster igjen her!
Hmm..dette så jo bra ut....jeg kjører med 2,5 foran du da?Bjerknez skrev:Har helt glemt å sjekke fremdekket... men gjorde det nå. Litt mer slitt enn bakdekket, men fortsatt mye mønster igjen der også.
Er det BMW sier i manualen til din?Bjerknez skrev:2.6 forran og 2.9 bak