Made in IndiaHaavar skrev:

http://vigaroauto.blogspot.no/2015/05/g ... sport.html[/quote]
I så fall er ikke det uventet.
Billigere å produsere der borte i tillegg til at inderne har kompetanse på småkubikkere i langt større omfang enn tyskerne.
Made in IndiaHaavar skrev:
Jeg bare husker fikse sin KTM duke 125 blogg.AJ skrev:I så fall er ikke det uventet.
Billigere å produsere der borte i tillegg til at inderne har kompetanse på småkubikkere i langt større omfang enn tyskerne.
De aller fleste produsenter har nå fabrikker over hele verden, og det er ikke lenger mulig å holde oversikt over hvor ting er produsert. Slik har det vært i mange år. Skarp priskonkurranse tvinger fram produksjon i lavkostland.Haavar skrev: Jeg bare husker fikse sin KTM duke 125 blogg.
http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=2 ... &start=405
Ikke samme kvalitet på India KTM som Østerike KTM desverre.
Før så var vel "made in Japan" ikke bra, men det er det jo nå.kjellv skrev:De aller fleste produsenter har nå fabrikker over hele verden, og det er ikke lenger mulig å holde oversikt over hvor ting er produsert. Slik har det vært i mange år. Skarp priskonkurranse tvinger fram produksjon i lavkostland.Haavar skrev: Jeg bare husker fikse sin KTM duke 125 blogg.
http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=2 ... &start=405
Ikke samme kvalitet på India KTM som Østerike KTM desverre.
Men dette trenger ikke bety noen kvalitetsmessig forringelse, dette handler om hvordan styring og kvalitetskontroll løses. Mercedes lærte mye om dette på begynnelsen av dette århundre. De produserte karosserier til flere av de mest populære modellene i Asia (tror det var Indonesia), og dette har i ettertid kostet dem milliarder. Store rustproblemer oppstod etter få år, og dette var ikke Mercedeseiere vant til og det kom som et sjokk på alle.
De store anerkjente produsentene har nå sine egne folk plassert i nøkkelstillinger i alle avdelinger i disse fabrikkene for å sikre at kvaliteten er på høyde med det kundene forventer.
Men ja, KTM har hatt problemer med 125cc syklene sine noen år, og motorene til disse har et frynsete rykte etter hvert. Men jeg vil anta et selskap som KTM selv har tatt kontroll på dette nå, og ikke tørr la dette fortsette.
Det gjør den, og den er fryktet i disse kretserZZR-Erling skrev:Tjæææ.. KTM sin 125 crosser, holder bra sammen.
Heller "Made in India" enn "Made in China" anytime, er min mening.Haavar skrev:om noen år så er "made in India" good shit.![]()
Blir det en oppblåst MT-09 triple, eller en nedtrimma crossplane R1 firer i denne tro?Haavar skrev:Siden Yamaha MT-09 ble lansert har jeg ventet på storebroren.
MT-10 ser ut til å bli lansert her om 5 dager:
http://yamaha-next-level.com/
Og blir sikkert en stor nyhet på EICMA i år.
Dette blir spennende