Hvilke app'er er uunværlige for deg?

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Svar
Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 23349
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Hvilke app'er er uunværlige for deg?

Legg inn av Bjerknez »

Sesongen er på hell i stor grad og PMS postingen har så vidt startet, og siden jeg er litt over middels interresert i smart telefoner og app'er for tiden så lurer jeg på hva folket der ute foretrekker av app'er.

Så spørsmålet er enkelt:
Hvilke app'er er helt uunværlige for DEG og hvorfor bruker du dem?

Brukeravatar
The Cowboy
Innlegg: 135
Registrert: 17 jul 2015, 20:16
Motorsykkelen din: H-D 883R - 2002

Re: Hvilke app'er er uunværlige for deg?

Legg inn av The Cowboy »

Går mest i snapchat, instagram og periscope..

Snap : Gøy, dele bilder og tjafs med venner og noen ukjente.. (ikke alle man har lagt til er jo gode venner mener jeg.. hehe)
Insta : Liker å ta bilder selv, og det er alltid gøy å dele disse med andre.. også er det litt "like" jakt da! Vil jo ha så mange som mulig..
Periscope : Tidtrøyte.. Masse rare folk som viser masse rare ting.. Mange "mannfolk" som spør etter naken show og slikt av alle jenter mellom 5 og 55 men.. Ser man bort fra de, så er periscope en grei plass!
Ble sittende og se på en live plastikk operasjon for litt siden og.. hehe! Ikke helt hva jeg hadde forventet når jeg titta innom..

En siste app jeg bruker mye.. Nesten mest, er TuneIn.. Dette er en radio app, som gjør at man kan lytte på radiostasjoner verden over.. Alle som har nettradio, eler mulighet til å legge ut sine sendinger på live stream via nette, kan man høre på via denne appen.. Blir mye bukt når jeg er ute og kjører (ørepropper under hjelmen er gull) eller når jeg skal sove (har alltid musikk på når jeg legger meg)

Eller blir det litt AngryBirds spilling..

Men det finnes en app for det meste.. Så om det er noe du interesserer for, er det bare å søke etter dette i app store, og se om de har noe for det! Jeg personlig bruker bare gratis apper, men jeg tror det er litt mer kvalitet og/eller sikkerhet ved å bruke betal apper! Dog er jeg ikke 100% sikker på dette.. (om du ikke visste, betal = betal en gang for å laste ned, og det er det! Gratis = koster ingenting å laste ned, eller å bruke!)
|And the girls say: Save a horse, Ride The Cowboy|

Brukeravatar
jongsanim
Innlegg: 1007
Registrert: 20 mai 2013, 18:51
Motorsykkelen din: Husqvarna Nuda 900 R - 2013

Re: Hvilke app'er er uunværlige for deg?

Legg inn av jongsanim »

På jobb:
Dipper - Sentralbordløsning hvor butikkens hovednummer ringer på butikkmobilen, min private og min brors private mobil (kan logge av). Super løsning!
Teamviewer - For de gangene jeg har glemt å gjøre noe på jobb-PCn eller noen ringer og ikke klarer noe :P
Izettle - De få gangene vi er "ute i felten" og selger varer utenfor butikk. Koster vel 2,75% av omsetning (med mindre man selger en hel del), men er vel verdt det når man kan ta betalt med kortterminal og enkel og fin interface på pad/mobil.

På privaten:
Spotify - Musikk
Youtube - Video
Facebook - Tidsfordriv :P
Google maps - For navigering ;)

Ingenting spennende her altså :P

Brukeravatar
kjellv
Moderator
Innlegg: 6981
Registrert: 14 aug 2012, 23:16
Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
Sted: Molde
Kontakt:

Re: Hvilke app'er er uunværlige for deg?

Legg inn av kjellv »

Pent.no. Både yr og storm ved siden av hverandre, det gir fasiten et sted i mellom :-)

Sent fra min C6603 via Tapatalk

Brukeravatar
JanK
Innlegg: 727
Registrert: 28 mar 2011, 12:52
Motorsykkelen din: mcimport.it
Sted: Milano, Italia
Kontakt:

Re: Hvilke app'er er uunværlige for deg?

Legg inn av JanK »

Whatsapp, erstatter både ringing, sms og mms
mcimport.it - brukt mc fra italia + deler, utstyr og alt annet mc relatert!
Vinterlagring av motorsykkel i Milano, ta kontakt for informasjon.

Brukeravatar
Tonys
Innlegg: 317
Registrert: 30 okt 2014, 20:19
Motorsykkelen din: Yamaha mt-10
Sted: Tønsberg

Re: Hvilke app'er er uunværlige for deg?

Legg inn av Tonys »

Spotify
Yamaha Mt-10 '17 Ariel Red Hunter 500 37

Brukeravatar
gsx750_80
Innlegg: 2212
Registrert: 24 apr 2010, 19:34
Motorsykkelen din: GSX 750 '80, Ninja 250R m.fl.
Sted: Trøndelag
Kontakt:

Re: Hvilke app'er er uunværlige for deg?

Legg inn av gsx750_80 »

Bjerknez skrev:Sesongen er på hell i stor grad og PMS postingen har så vidt startet, og siden jeg er litt over middels interresert i smart telefoner og app'er for tiden så lurer jeg på hva folket der ute foretrekker av app'er.

Så spørsmålet er enkelt:
Hvilke app'er er helt uunværlige for DEG og hvorfor bruker du dem?
Uunværlig er vel å ta i for min del. Den eneste app'en jeg har lastet ned og benyttet i moderne tid er untappd, der jeg har en form for
kontakt med enkelte venner og samtidig kan skryte litt av hvilke obskure og eksotiske ølsorter jeg smaker på, helst på eksotiske steder. ;-)
Der kan man bla indikere sine preferanser mhp en mengde øltyper.

https://untappd.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
mvh

-gsx750_80

ZZR-Erling

Re: Hvilke app'er er uunværlige for deg?

Legg inn av ZZR-Erling »

Ingen, men jeg spiller mye Yatze

Svar