http://kisantech.com/mag/index.php/tailblazer.html?p=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Høres ut som en grei affæreejs skrev:![]()
Har blinkende bremselys på guzzien. 35 kroner på Ebay. Kun for led lys.
3 kjappe blink, 3 langsommere blink og så kontinuerlig lys.
Føler at biler bak stopper lenger bak meg nå.
Var enkelt å montere. 1ledning til gods. Kutte + ledning til bremse pæra. Koble boksen med 2 ledninger til den kutta ledningen.
Var plass til boksen inni lyktebolderen.
På store biler (les: BMW, Mercedes, Audi) er det standard samtidig som ABS'en slår inn.ZZR-Erling skrev:På BMW blir det snart std...
På mine 2 siste Citroen'er (10 og 12 år gamle C5) er det nødblinken som slår seg på når jeg bråbremser.tagesk skrev:På store biler (les: BMW, Mercedes, Audi) er det standard samtidig som ABS'en slår inn.ZZR-Erling skrev:På BMW blir det snart std...
Det vil si, når du virkelig bråbremser.
[TaSK]
På BMW motorsykler skal det bli: blinkende bremslys ved kraftig brems, i tillegg skal nødblinken gå på under 14km/tKjellrf skrev:På mine 2 siste Citroen'er (10 og 12 år gamle C5) er det nødblinken som slår seg på når jeg bråbremser.tagesk skrev:På store biler (les: BMW, Mercedes, Audi) er det standard samtidig som ABS'en slår inn.ZZR-Erling skrev:På BMW blir det snart std...
[TaSK]
Noen overraskende elektriske fenomen på Citroen var ikke akkurat ukjente i gamle dager heller husker jegKjellrf skrev:På mine 2 siste Citroen'er (10 og 12 år gamle C5) er det nødblinken som slår seg på når jeg bråbremser.tagesk skrev:På store biler (les: BMW, Mercedes, Audi) er det standard samtidig som ABS'en slår inn.ZZR-Erling skrev:På BMW blir det snart std...
[TaSK]
Innovasjon kalles det, ligger i franskmenns naturkjellv skrev:Noen overraskende elektriske fenomen på Citroen var ikke akkurat ukjente i gamle dager heller husker jegKjellrf skrev:På mine 2 siste Citroen'er (10 og 12 år gamle C5) er det nødblinken som slår seg på når jeg bråbremser.tagesk skrev:På store biler (les: BMW, Mercedes, Audi) er det standard samtidig som ABS'en slår inn.ZZR-Erling skrev:På BMW blir det snart std...
[TaSK]
kjellv skrev:Noen overraskende elektriske fenomen på Citroen var ikke akkurat ukjente i gamle dager heller husker jegKjellrf skrev:På mine 2 siste Citroen'er (10 og 12 år gamle C5) er det nødblinken som slår seg på når jeg bråbremser.tagesk skrev:På store biler (les: BMW, Mercedes, Audi) er det standard samtidig som ABS'en slår inn.ZZR-Erling skrev:På BMW blir det snart std...
[TaSK]