Men fortsatt ikke helt fortrolig med tranformers looken....

Dette er en del av konseptet, grunntanken i hele den nye MT-serien. Det mytiske mørke, japansk mytologi.Bjerknez skrev:Den ser så absolutt langt langt bedre ut uten de grelle fargene![]()
Men fortsatt ikke helt fortrolig med tranformers looken....
Den der var faktisk veldig tøff synes jeg, og den slår Scrambleren ned i støvlene med tanke på utseendet vertfall... I mine øyne...AJ skrev:Her flere gode bilder av den nye Benelli Scrambleren:
http://www.motorcycledaily.com/2015/11/ ... llel-twin/" onclick="window.open(this.href);return false;
Stilig! Noen må begynne å ta Benelli inn hit til landet igjen!
Dukker denne opp hos en importør her i landet så kommer jeg helt klart til å stille meg veldig langt fram i køen når den slippes løs på kundeneBjerknez skrev:Den der var faktisk veldig tøff synes jeg, og den slår Scrambleren ned i støvlene med tanke på utseendet vertfall... I mine øyne...AJ skrev:Her flere gode bilder av den nye Benelli Scrambleren:
http://www.motorcycledaily.com/2015/11/ ... llel-twin/" onclick="window.open(this.href);return false;
Stilig! Noen må begynne å ta Benelli inn hit til landet igjen!
You betjongsanim skrev:Kjellv: rop gjerne ut når du får veiledende pris på MT-10
Vil nok tro den blir en god del dyrere enn denne. Kikka litt på den, men specs på MTn gjør at disse ikke er veldig sammenlignbare.Bjerknez skrev:Jeg mener at den ikke bør bli så dyr. Men i ettertid skal jeg være tilbøyelig med å arrestere meg selv litt.
Suzuki GSXS-1000 koster i dag 170.000,- ny. Jeg mener Yamahaen kanskje kan legge seg litt over dette da jeg tror i følge rykter at specsene blir bedre. Jeg har også lest at dempere fremme og bak blir justerbare i hue og ræva. Utseendet er en smakssak så det teller jo ikke i den sammenhengen. Men at Yamaha kommer med noe "nytt" med tanke på design skal dem ha. Hvis målet er å holde prisene nede og tilby en "rimelig" sykkel i segmentet så bør dem ikke en gang tenke på og passere 180.000,- grensen. Vertfall min mening.
Hvis vi snakker elektroniske dempere og det faktum at denne faktisk er påkostet i forhold til lillebroren så ser jeg at prisen jeg gjettet kanskje var noe lav. Da blir vel dette en sykkel som går rett i strupen på S1000R da?kjellv skrev:Vil nok tro den blir en god del dyrere enn denne. Kikka litt på den, men specs på MTn gjør at disse ikke er veldig sammenlignbare.Bjerknez skrev:Jeg mener at den ikke bør bli så dyr. Men i ettertid skal jeg være tilbøyelig med å arrestere meg selv litt.
Suzuki GSXS-1000 koster i dag 170.000,- ny. Jeg mener Yamahaen kanskje kan legge seg litt over dette da jeg tror i følge rykter at specsene blir bedre. Jeg har også lest at dempere fremme og bak blir justerbare i hue og ræva. Utseendet er en smakssak så det teller jo ikke i den sammenhengen. Men at Yamaha kommer med noe "nytt" med tanke på design skal dem ha. Hvis målet er å holde prisene nede og tilby en "rimelig" sykkel i segmentet så bør dem ikke en gang tenke på og passere 180.000,- grensen. Vertfall min mening.
165hk har jeg sett et sted (med forbehold), mot Suzukiens 147. Motoren er tunet på en helt annen måte enn i R1, og gir et høyt og lineært dreiemoment. I tillegg har den mye av den nye R1s meget avanserte elektronikk, bl.a. de elektroniske demperne foran og bak, 3 motormodus, 3 modus i traction control, cruisekontroll. Den har også fått det nye og svært avanserte instrumentet fra R1, der du selv kan sette opp hvilken informasjon du ønsker å ha der.
Mye av sykkelen er hentet fra nye R1, og denne koster i år 243900,- Den blir billigere enn R1, men nok en god del dyrere enn Suzukien!
[video]https://www.youtube.com/watch?v=_fDBMnZEvIk[/video]