Hvilken av disse headerne bør vi går for når MCsiden nå skal oppdateres?
Din stemme kan avgjøre...
1.

2.

Motiv fra Stelvio-passet i Italia
3.

Valdresflye i flott septembervær
4.

Vestlandsk fjord og tunnel...
5.

Trollstigen...
Synes du han på bildet ser unormal "feit" ut?tagesk skrev:Bilde nummer tre ser ut som om det er "strukket" horisontalt.
Er det det?
Malplassert eller ikke; logoen blir med videre. Det handler identitet og historikk:Tommas skrev:Jeg synes kort og godt logoen virker malplassert/rotete på alle forslagene, <snip>
Synser på at det siste forslaget du lagde hadde sett bedre ut med logo helt til høyre?
Forslaget notertbiker7 skrev:Forslag: Nr4 med "Aktivt forum for aktive MC-folk!" helt nederst mot høyre, og med "MC-siden.no"-logo sentrert rett over. :-)
Ingen problem, skjønte godt hva du mente :-) .Tommas skrev:
Dissa ikke logoen, kun at den ikke passet helt inn der den var plassert eller mot bakgrunnen.
Syns den ser bra ut selv ogsåTommas skrev:Midterste av de 3 nye er en vinner
Enig,likte den midterste best :-)AJ skrev:Ingen problem, skjønte godt hva du mente :-) .Tommas skrev:
Dissa ikke logoen, kun at den ikke passet helt inn der den var plassert eller mot bakgrunnen.
Syns den ser bra ut selv ogsåTommas skrev:Midterste av de 3 nye er en vinner.
EnigTysnes skrev:Enig,likte den midterste best :-)AJ skrev:Ingen problem, skjønte godt hva du mente :-) .Tommas skrev:
Syns den ser bra ut selv ogsåTommas skrev:Midterste av de 3 nye er en vinner.
Kan bytte ut header akkurat når det måtte passe...Toalmar skrev:går for denne......
Så fremt ikke at man kan ha en mulighet hvor headingen byttes ut automatisk f.eks hver dag, uke eller måned
Absolutt en idé vi kan vurdere her på MCsiden.noTonys skrev:Et annet forum jeg er på, har månedens bilde konkurranse, hvor vinnerbildet er banneret neste mnd.
Siden Vestlandsbildet ble endret etter at avstemmingen har begynt, kanskje det samme kunne gjøres på dette?
For å sitere Gudmund Hernes i tiden som minister: Nå til sakens kjerne, hva jeg mener!
Ikke hemmelig valg?Bjerknez skrev:Jeg stemte nr.2
Burde så klart ikke 'jukset' med å modifisere underveis i avstemningen, men kunne rett og slett ikke la værekjellv skrev:Siden Vestlandsbildet ble endret etter at avstemmingen har begynt, kanskje det samme kunne gjøres på dette?
Foreslår å bytte side på logo og tekst, slik at teksten står på venstre side og logoen over skogfeltet mellom veiene på høyre side. Begge gjerne litt høyt på bildet