Ingen bråhast med å få på plass en endelig header. Veldig greit å prøve seg fram med forskjellige varianter.
Bjerknez skrev:I mine øyne blir de siste forslagene dine skivebom AJ. Desverre. Da liker jeg de andre forslagene dine langt bedre. Med grafisk banner så mener jeg en banner uten fotografisk innhold.
Med grafisk banner så tenker jeg noe slikt som dette:
Dette er bare et eksempel hentet fra nett, men du skjønner sikkert hva jeg mener
Bruk gratise bilder..de der grafikeran ekke no bedreBjerknez skrev:Ja, det var ikke AKKURAT slik som disse jeg hadde tenkt. Var bare for å illustrere hva som er forskjellen på fotografisk og grafisk.
Det finnes mange kule grafiske bannere der ute og det er bare fantasien som setter grenser her.
Å bruke et fotografi fra Norge kan være fint det også, men ikke veldig nyskapende eller "spennende". Men så er det jo også et kostnadsspørsmål oppe i dette. Om ikke en direkte kostnad så kreves det vertfall at noen bruker tiden sin til å sy sammen en litt kul grafisk banner som passer siden. Sikkert veldig fort gjort for de som er racere på dette, men for meg så tar det lengre tid. Jeg blir også sjelden fornøyd med første utkast og dermed så begir man seg ut på en rundans med forskjellige versjoner og bruker masse tid på dette.
Da er dte mye enklere å bruke et fotografi fra Trollstigen. Beskjer det til riktig størrelse, sleng på en logo så er man good to go. Mange gode forslag her og AJ har vel dem beste forslagene selv synes jeg, men jeg liker de første headerene her bedre enn de med "metall"-lignende bakgrunn.
Skal se om jeg får satt sammen noen forslag etter hvert, men kan ikke love noe
Er innmari enig!Bjerknez skrev: Da er dte mye enklere å bruke et fotografi fra Trollstigen. Beskjer det til riktig størrelse, sleng på en logo så er man good to go. Mange gode forslag her og AJ har vel dem beste forslagene selv synes jeg, men jeg liker de første headerene her bedre enn de med "metall"-lignende bakgrunn.
Noe sånt?kjellv skrev:Er innmari enig!Bjerknez skrev: Da er dte mye enklere å bruke et fotografi fra Trollstigen. Beskjer det til riktig størrelse, sleng på en logo så er man good to go. Mange gode forslag her og AJ har vel dem beste forslagene selv synes jeg, men jeg liker de første headerene her bedre enn de med "metall"-lignende bakgrunn.
Selv synes jeg logoen skal være med selv om teksten MCsiden.no er med.Bjerknez skrev:Jeg mener logoen bør være den som fremstår tydeligst i headeren. Er jo det som er "varemerket" eller "kjennemerket" for forumet. Man kan gjerne kutte den ut hvis ønskelig, og da er dte greit med "MCsiden.no" som vanlig tekst, men ikke begge deler. Blir litt smør på flesk. Synes jeg da...
Jeg har allerede sagt min mening om hvilket bakgrunnsbilde som er best og der ble jeg jo kraftig nedstemt.
Men jeg får si som vår gode Cutless: "Det er lov og ha dårlig smak"
Veldig bra forslag!Bjerknez skrev:Et lite kjapt forslag fra min side... for å holde liv i tråden...
Var bare et bilde jeg fant i hui og hast på google dette så du finner det der.AJ skrev:Veldig bra forslag!Bjerknez skrev:Et lite kjapt forslag fra min side... for å holde liv i tråden...
Som visr at logoen ikke nødvendigvis behøver å være med.
Sender du over bakgrunnsfila i 1170x240?
Den er godBjerknez skrev:Var bare et bilde jeg fant i hui og hast på google dette så du finner det der.AJ skrev:Veldig bra forslag!Bjerknez skrev:Et lite kjapt forslag fra min side... for å holde liv i tråden...
Som visr at logoen ikke nødvendigvis behøver å være med.
Sender du over bakgrunnsfila i 1170x240?
https://www.google.no/search?q=trollsti ... vvghCLM%3A" onclick="window.open(this.href);return false;
Har sendt deg en mail også.![]()
Nå er det filmtid her