Ble ingenting her i gården...

What a load of crap!!! Må Norge følge alt som kommer fra utenlands? T.o.m. engelsk baneord f..k har blitt en del av det norsk språk, og brukes overalt. Beklage, men jeg har ingen sans for kopiering av alle andres vaner.Dykkeren skrev:Noen bløffer. Har sett på iPad Air 2 en stund og funnet ut at Elkjøp og Lefdal de siste ukene har solgt toppmodellen for 6880,-. Var innom Lefdal i går og prisen var 6880,-. De har annonsert hele uken og med 10% i dag (kun idag iflg reklamen), så tenkte jeg å slå til. Kom til Lefdal og prisen var nå 7690,-.
Ble ikke noe kjøp hos Lefdal !
Kan forstå det, men vi har gjort det i hundrevis av år.Gordon skrev:What a load of crap!!! Må Norge følge alt som kommer fra utenlands? T.o.m. engelsk baneord f..k har blitt en del av det norsk språk, og brukes overalt. Beklage, men jeg har ingen sans for kopiering av alle andres vaner.Dykkeren skrev:Noen bløffer. Har sett på iPad Air 2 en stund og funnet ut at Elkjøp og Lefdal de siste ukene har solgt toppmodellen for 6880,-. Var innom Lefdal i går og prisen var 6880,-. De har annonsert hele uken og med 10% i dag (kun idag iflg reklamen), så tenkte jeg å slå til. Kom til Lefdal og prisen var nå 7690,-.
Ble ikke noe kjøp hos Lefdal !
Gordon
Brajongsanim skrev:Vi hadde ta 3 betal for 2 på alle leker, brettspill og puslespill i butikken vår.. Og vi satte ikke opp prisene før
FornuftigEpylypzon skrev:Jeg kjøper ting når jeg har brukt for det, ikke fordi det er "supertilbud ". Derfor tror jeg at jeg har en av Norges laveste klesbudsjett, maks 1 olabukse i året. Mer sliter jeg ikke ut utenom arbeidstøy
Sendt fra min Z3 Compact
Enda en fornuftig personAJ skrev:Ikkeno' Black Friday handling her altså.
Har allerede kjøpt ny kjøredress fra Sharkspeed, som et forhåpentlivis godt alternativ til de jeg allerede har. Karbonhjelmene fra Premier og Held duger og det samme gjør i hvertfall Falco støvlene jeg har. De fra Held begynner nok å se sine beste dager. Nye Held hansker er i bestilling og det frister med disse, også fra Held, men tenker jeg drøyer'n noen dager for å se om kjøpelysten avtar...:
Viktigere nå er å legge av noen lapper til mye kjøring neste år![]()
!! Service, dekk og fossilt drivstoff vet å gjøre merkbare innhogg i kassen...
.