Stinn brakke, som det heter, og topp stemning!
Her et par bilder, fra 'oppvarmingen' til bandet (uten trommisen, som ikke var til stede akkurat da bildet ble tatt) hos MC-klubben Austmadr rett opp i gata for puben, og et da konserten var i høygir:

He-he...Jompa skrev:Volvo XC 70 gir deg både minst like godt varmeapparat som Passaten din og like god fremkommelighet som Pajero.
Og prisen ? Du får sikkert fylt gårdsplassen med gamle Passater for samme pris som en XC.
Er på 6 året selv på med en gammal Hilux og her fungerer det som pokker enda, men har liten kupè så det hjelper vel påOlav K skrev:Etter snart 6 vintre med Pajero, kan jeg skrive under på at varmeanlegget er "noe" tregt.
En ekstra dieselvarmer er nesten påkrevd, og heldigvis er ikke disse så dyre, og relativt enkle å montere selv. Men forøvrig er Pajero'en en glimrende bil jeg er meget fornøyd med :-)
Kjøpte Webasto på Ebay i Tyskland, blei litt dyrere siden Euroen hadde steget litt. Men når kveldene blir kalde og morgenen byr på frontruter fulle av is, er det en velsignelse med motor og kupevarmer. Og med den digre motorblokka på en dielselmotor, tar det kjapt en 4-5 km før den motoren gir nevneverdig varme til en morgenfrossen sjel. Og på tomgang skjer det i praksis ingenting.Leffy skrev:Er på 6 året selv på med en gammal Hilux og her fungerer det som pokker enda, men har liten kupè så det hjelper vel påOlav K skrev:Etter snart 6 vintre med Pajero, kan jeg skrive under på at varmeanlegget er "noe" tregt.
En ekstra dieselvarmer er nesten påkrevd, og heldigvis er ikke disse så dyre, og relativt enkle å montere selv. Men forøvrig er Pajero'en en glimrende bil jeg er meget fornøyd med :-)![]()
Hvordan type dieselvarmer har du sett på? Fikk tilbud på og montere webasto i bilen. 12-15 lapper, men drøyt for en gammal bil. Men hadde vært kjekt og hatt for min del da det fort nærmer seg -30 her og bilen står en hel arbeidsdag i skogen. Har samme opplegget på maskinene. Fungerer som gull :)