Ser ut som du har mange prosjekter og oppgraderinger på gang. Blir morsomt å lese og se bilder :-)
får mye godt stell den sykkelen :) fikk du vite klaringen på alle ventilene? kjekt å vite synes jeg :)Monstr skrev:Etter litt konferering med andre TL-eiere ser det ut til at det er pluggene som er problemet. Er visst helt vanlig at disse syklene spiser plugger dersom de blir startet uten å bli kjørt ordentlige turer med. Absolutt ikke umulig her, da jeg ikke har kjørt noe med sykkelen siden jeg kjøpte den i slutten av juni. Kun startet den opp et par ganger, uten noe videre kjøring. Får bytte pluggene til uken og håpe på det beste :-)
får mye godt stell den sykkelen :) fikk du vite klaringen på alle ventilene? kjekt å vite synes jeg :)Monstr skrev:Etter litt konferering med andre TL-eiere ser det ut til at det er pluggene som er problemet. Er visst helt vanlig at disse syklene spiser plugger dersom de blir startet uten å bli kjørt ordentlige turer med. Absolutt ikke umulig her, da jeg ikke har kjørt noe med sykkelen siden jeg kjøpte den i slutten av juni. Kun startet den opp et par ganger, uten noe videre kjøring. Får bytte pluggene til uken og håpe på det beste :-)
Heisan og velkommen hit til MCsiden.no, ViddyViddy skrev:Hvordan gikk det med det Snell kjedet?
Utrolig vanskelig å finne no fornuftig om dette merket.
nesten irriterende.
Det eneste jeg fant ut om "Snell" er at merkevaren eies av svenske "Pierce AB" som eier 24MX, XLmoto, og Sledgestore.Viddy skrev:Xl moto er jo store på Snell ser det ut som.
For min del er det igrunn de svarte drevene som virker innbydende.
Vet ikke helt hvorfor, men samtidig så er det ikke så kult å gamble på drev.