Gratulerer! Jeg er utrolig fornøyd med min standard Street Triple (A2/48hp). R versonen med 105hp må være helt fantastiskkalleklovn skrev:Jeg har dratt på med ny MC. Triumph Triple Street R 2016 i hvit :)

Gratulerer! Jeg er utrolig fornøyd med min standard Street Triple (A2/48hp). R versonen med 105hp må være helt fantastiskkalleklovn skrev:Jeg har dratt på med ny MC. Triumph Triple Street R 2016 i hvit :)
TakkFsva skrev:Gratulerer! Jeg er utrolig fornøyd med min standard Street Triple (A2/48hp). R versonen med 105hp må være helt fantastiskkalleklovn skrev:Jeg har dratt på med ny MC. Triumph Triple Street R 2016 i hvit :)![]()
Kjørte Street Triple i en sesong, før jeg fikk 3fotsjuka og oppgraderte... og kan med førstehåndskjennskap påstå at Striple er G.Ø.YFsva skrev:Gratulerer! Jeg er utrolig fornøyd med min standard Street Triple (A2/48hp). R versonen med 105hp må være helt fantastiskkalleklovn skrev:Jeg har dratt på med ny MC. Triumph Triple Street R 2016 i hvit :)![]()
Dette hørtes ikke særlig hyggelig ut...Bjerknez skrev:Ingen julegaver på meg i dag og grunnen er at vi utsatt hele greia til i morgen da min far havnet på sykehuset. Han kommer hjem i morgen og da tar vi heller gavene da![]()
Innmari stilig dette Bagster tanktrekket i jubileumsfargene. Er det jubileumsutgaven FZ8 du har også?badkernel skrev:Endelig fikk jeg tanktrekk aka cover til min yamaha fz8
den blir sansynligvis montert i morgen
Yup, det stemmer Kjellv. Fantastisk sykkel med fantastiske farger :)kjellv skrev:Innmari stilig dette Bagster tanktrekket i jubileumsfargene. Er det jubileumsutgaven FZ8 du har også?badkernel skrev:Endelig fikk jeg tanktrekk aka cover til min yamaha fz8
Nydelig sykkel! Øhlins fulljusterbar bakdemper også på denne. Ikke solgt mer enn rundt 15 stk av denne i Norge så vidt jeg har hørt. Jeg har selv hatt gleden av å selge en av dem, denne havnet i Bergen. Denne karen fikk en flott tur hjem via Trollstigen, Geiranger og Strynefjelletbadkernel skrev:Yup, det stemmer Kjellv. Fantastisk sykkel med fantastiske farger :)kjellv skrev:Innmari stilig dette Bagster tanktrekket i jubileumsfargene. Er det jubileumsutgaven FZ8 du har også?badkernel skrev:Endelig fikk jeg tanktrekk aka cover til min yamaha fz8
Sent from my Nexus 6 using Tapatalk