Etter press fra forskjellige kanter og min egen interesse starter jeg nå min egen lille blogg.
For å først fortelle litt om meg selv så er jeg en 28år gammel guttunge fra Oslo som bor og jobber i hovedstaden i Østfold, nemlig Fredrikstad. Jeg har alltid hatt en konkret guttedrøm, nemlig å anskaffe en tøff motorsykkel.
Da jeg var 16 tok jeg mopedlappen. På grunn av ett lite voksent sinn fikk jeg aldri lov til å gå til anskaffelse av en moped så det ble med å låne en i ny og ne.
Nå som jeg har blitt noe eldre og også har en jobb som gjør at jeg ser mye av konsekvensene ved idiotkjøring føler jeg at det nå var på tide å kjøpe en to-hjuling. Tanken var først om jeg bare skulle kjøpe meg en scooter til bruk frem og tilbake til jobb osv. Det tok ikke mange dagene før jeg faktisk innså at det var like greit å kjøre på med A-lappen.
I våres meldte jeg meg på hos en lokaltrafikkskole og oppkjøring kom allerede etter døye 2mnd. Dermed var løpet kjørt og Alf Graarud MC-forhandler i Sarpsborg ble neste stopp.
Etter å ha tittet mye på nett falt smaken på en nakensykkel. Det var flere gode alternativer og jeg endte opp med en Yamaha MT07 MotoCage. Dette er en utrolig god og leken sykkel og med Arrow effektanlegg lagde den en helt rå lyd. Spør Bjerknez

Jeg gikk på nettet for å se på alternativene og som mange her inne vet har jeg både tittet på R-sykkel og nakensykkel. Ettersom jeg likte MT07en veldig godt falt valget nok en gang på en nakensykkel, nemlig Triumph Street Triple R i hvit.
Jeg var innom Alf Graarud i dag for å prate buisness. Med tanke på at syklene ikke blir levert før i februar har jeg noe tid til å velge ut ekstrautstyr. Jeg ser for meg å legge ved det som går ann å legges ved.
Dette var alt for denne gang, jeg vil holde det oppdatert både med bilder og detaljer.