Håper vi snakkes en dag på nyåret. Alltid trivelig å treffe menneskene bak nickene

Alltid hyggelig og treffe andre mc entusiaster ja, spesielt de som ikke skal ha ALLT helt org og mener at så lenge de holder fartsgrensa så trenger en ikke mer power hehe :)Bjerknez skrev:Jaja.. uansett så ønsker jeg deg lykke til med oppgraderingen![]()
Håper vi snakkes en dag på nyåret. Alltid trivelig å treffe menneskene bak nickene
For meg er fartgrensen en annbefalning, ikke noe merSimonK6 skrev:Alltid hyggelig og treffe andre mc entusiaster ja, spesielt de som ikke skal ha ALLT helt org og mener at så lenge de holder fartsgrensa så trenger en ikke mer power hehe :)Bjerknez skrev:Jaja.. uansett så ønsker jeg deg lykke til med oppgraderingen![]()
Sent fra min SM-G900F via Tapatalk
Simon snakker om RWHP. Da må de 120, hvis det er det som er på en Gixxer 600, opp til 160.Bjerknez skrev:Hvor mange hester er det i den orginalt da?
Hvis du har rundt 120HK'er orginalt så høres det jo ikke så umulig ut og få 20HK'er til. Jeg har hele tiden trodd at det var snakk om rundt 40HK'ers økning og det synes jeg høres mye ut. Men som sagt, de fleste andre kan dette bedre enn meg, for jeg kan regelrett ikke noen ting rundt dette
Stemmer det, 125 org hk er rundt 108 hk på bakhjule org. Må da opp til rundt 160 hk i motor for og få 135-140 hk på bakhjule :)ZZR-Erling skrev:Simon snakker om RWHP. Da må de 120, hvis det er det som er på en Gixxer 600, opp til 160.Bjerknez skrev:Hvor mange hester er det i den orginalt da?
Hvis du har rundt 120HK'er orginalt så høres det jo ikke så umulig ut og få 20HK'er til. Jeg har hele tiden trodd at det var snakk om rundt 40HK'ers økning og det synes jeg høres mye ut. Men som sagt, de fleste andre kan dette bedre enn meg, for jeg kan regelrett ikke noen ting rundt dette
Du får søke opp Klev tuning og se :) men 140 hk på hjulet går ikke om du ikke har en benk som er aaaalt for snill.SimonK6 skrev:
Espen Klev: Holder til ved stavanger men er ikke problem og reise for programering. Du er helt sikkert flink men skal ha litt info om tidligere programeringer osv isåfall, motor går eg bare til folk jeg veit er flinke :)
Sent fra min SM-G900F via Tapatalk
Har ikke 126hk org nei (125hk org i motor) men har 126hk på bakhjult nå ifølge dynoen sykkelen var på.Bjerknez skrev:Mulig det stemmer, men sykkelen din har vel ikke 126HK'er på bakhjulet orginalt? Når du sier at du lett kan få 140HK'er i sykkelen din så kan jeg ikke skjønne noe annet enn at dette kun er mulig hvis man regner effekten i motoren.
Din sykkel har vel rundt 106HK'er på bakhjulet orginalt og skal du få såpass som 140HK'er på bakhjulet så tror jeg som ZZR-Erling sier at dette ikke er mulig å få til uten å gå drastisk til verks. Vi snakker om 34HK'ers økning her...
Men som tidligere nevnt... jeg er så absolutt ikke noen racer på dette, men det er vertfall slik jeg tenker.
Med 140HK'er på bakhjulet så har du kun 10 HK'er mindre enn BMW S1000R på bakhjulet og jeg må inrømme at dette høres litt rart ut...