Her er noen enkle regler:
1. Bildet må selvtatt.
2. MAKS 3 stk. bilder.
3. Hvert bilde som postes (maks 3 stk.) må inneholde en forklaring/beskrivelse for hvorfor DETTE bildet viser ditt beste minne etc.
Det er ikke meningen at detet skal være noen bildekonkurranse med flotte redigerte bilder tatt med fullformatkamera etc. Bildet skal bety noe for DEG og ingen andre.

Dette bildet er et bilde som alltid kommer til å minne meg på gleden av å kjøre motorsykkel fullt lovlig for første gang! Dette var det aller første bilde jeg tok etter at jeg fikk MC lappen og bildet er tatt på Skjærhalden på Hvaler utenfor Fredrikstad. Jeg feiret med en alkoholfri pils

Dette er et av bildene jeg tok i forbindelse min og Cutless' første overnattingstur i telt hvor MC var fremkomstmiddelet. Vi kjørte ikke langt, men vi fant et knallint sted like ved et tjern. Vi fyrte opp bålet, la oss ned og pratet litt skjit og pilset. Det beste av alt var at jeg denne kvelden sove ute under åpen himmel for aller første gang i mitt liv. Litt småkjølig, men HELT vindstille, ingen nedbør og helt stjærneklart! Rett og slett en magsisk opplevelse!

Dette bildet er tatt på en rasteplass (tror det er ett sted rundt Jondalen?) og her var vi på vei mot Lyngdal. Utrolig flotte og svingete veier og det er absolutt en av turene som sitter friskt i minnet.
Jeg kunne postet flere titalls bilder til da jeg har vert på mange kanonflotte turer med hyggelige mennesker her inne, men disse bildene er nok de som har gitt meg de beste minnene i 2015!