Begynner med min Honda CR250R, 2 takt selvsagt, 2001 modell, registrert og "lovlig" (i Italia)!

Sammen med en av mine favoritter, min 1987 modell TW200.

Tar også med min 1974 Puch M50 Cross, den har i allefall navnet..

Ja det må være en M50 Cross, den er gul med sånn"Scrambler" eksospotteAndreas skrev:En M50 Cross? M50 ble levert som mange forskjellige modeller. Med tøffe navn som M50 Racing, M50 Grand Prix, M50 Sport osv
Hei!Andreas skrev:Tøft! Jeghar nettopp kjøpt tilbake M50 Crossen som jeg hadde fra jeg var 13 til 15år. Ganske sliten stand nå i forhold til hva den var den gangen, men fikk ivertfall berget den før den evt havnet på dynga. Planen er å samle litt deler underveis også sette den i stand bare for å ha![]()
Din er den andre (bortsett fra min) som jeg har sett her i Norge. På diverse Puch forum og delenettsider, så er nesten aldri M50 Cross nevnt, så det må være en ganske sjelden moped? Det tekniske deler den med mange andre modeller, så det meste av deler er kurrant å få tak i.
Her er min, ganske trist syn i dag, men legg merke til den grønne og gule customlakkeringa jeg gjorde som 13-åring![]()
TBI81 skrev:Apropos TW-looken (Kul sykkel, Jan): Åffroadern min - SMCR med ballong knaster![]()
Det skal være 19" foran, jeg har 19" "Heidenau k 46" foran og 18" Continental TKC 80 bak.Andreas skrev:Ja, de er stilige. Tøffe farger og navnFramhjulet på min er fra en M50 S, så det er et 17" hjul. I vognkortet står det at det skal være 19" fram. Stemmer det? Synes hjulene på bilder av slike ser like store ut, alltså 18" som det er bak.
Takker for infoJanK skrev:Det skal være 19" foran, jeg har 19" "Heidenau k 46" foran og 18" Continental TKC 80 bak.Andreas skrev:Ja, de er stilige. Tøffe farger og navnFramhjulet på min er fra en M50 S, så det er et 17" hjul. I vognkortet står det at det skal være 19" fram. Stemmer det? Synes hjulene på bilder av slike ser like store ut, alltså 18" som det er bak.
Nå ble jeg inspirert til å fyre opp den igjen, 2 år siden sist det var liv i Puch'n!