VCI - pose
http://www.mc-avisa.no/index.php?id=381345

Samme skjedde på industriavfallet vårt, men over en ukes tid og ikke en kveld. Feilen her var bolten gjennom foringen under girstanga som hadde låst seg fast. Fikk løsnet denne på ene sia og giringa ble som ny. (Går vel et års tid, så er foringa slitt)AJ skrev:Men i kveld da jeg var ute og kjørte en tur ble bilen merkelig vond å gire og etter hvert umulig å gire...![]()
Derfor det kalles industriavfall... Avfall håndteres ikke fint...Onsløv skrev:Samme skjedde på industriavfallet vårt, men over en ukes tid og ikke en kveld. Feilen her var bolten gjennom foringen under girstanga som hadde låst seg fast. Fikk løsnet denne på ene sia og giringa ble som ny. (Går vel et års tid, så er foringa slitt)AJ skrev:Men i kveld da jeg var ute og kjørte en tur ble bilen merkelig vond å gire og etter hvert umulig å gire...![]()
Men vi hadde derimot ikke ulyder. Bare en girstang som krevde mer og mer makt.
Tror vi har hatt samme type Skoda.Mener å huske at du nevnte noe slikt tidligere.Jalmar skrev:Hovedsaken er at girstanga sitter der den skal. På en Skoda jeg hadde, måtte man nesten fjerne interiøret når man skulle gire. Bevegelsene som krevdes på girstanga blei større og større i omkrets. Veldig greit når man hadde ei kjekk jente som passasjer da. Blei mye rygging da gitt...
Historier på vinteren er en fin ting! Kjør på!AJ skrev:Tror vi har hatt samme type Skoda.Mener å huske at du nevnte noe slikt tidligere.Jalmar skrev:Hovedsaken er at girstanga sitter der den skal. På en Skoda jeg hadde, måtte man nesten fjerne interiøret når man skulle gire. Bevegelsene som krevdes på girstanga blei større og større i omkrets. Veldig greit når man hadde ei kjekk jente som passasjer da. Blei mye rygging da gitt...
Jeg har mange historier om den 130 GL'en jeg hadde.
Blant annet en historie om en gearspak. Husker ikke om jeg har fortalt den her i bloggen![]()
Kan hende jeg tar den i kveld? Eller kanskje en annen dag...![]()
AJ skrev: Tror vi har hatt samme type Skoda.Mener å huske at du nevnte noe slikt tidligere.
Blant annet en historie om en gearspak. Husker ikke om jeg har fortalt den her i bloggen![]()
Da kommer det nok en historie i løpet av kvelden, antakeligcheron skrev:Historier på vinteren er en fin ting! Kjør på!
Skål min gode vennAJ skrev:AJ skrev: Tror vi har hatt samme type Skoda.Mener å huske at du nevnte noe slikt tidligere.
cheron skrev:Historier på vinteren er en fin ting! Kjør på!AJ skrev:Da kommer det nok en historie i løpet av kvelden, antakelig![]()
Gjø'kke no' om det blir reprise hvis jeg har fortalt'n før her på Forumet...