Haha. Det er helt santJLafton skrev:Man kjønner man har valg adventure sykkel når Tiger'n har 3 12v utak mens din ikke leveres med det

Haha. Det er helt santJLafton skrev:Man kjønner man har valg adventure sykkel når Tiger'n har 3 12v utak mens din ikke leveres med det
Jeg tror LED blinklysa følger med Tail tiddyen fra R&G. Sjekk opp dette så du ikke får dobbelt oppkalleklovn skrev:JLafton, på grunn av deg har jeg allerede bestilt led blink fra Graarud. Når det kommer til tankveske så har Graarud bestilt inn en del nytt så skal se hva de har å tilby etterhvert. Jeg tar det når de har fått inn sykkelen. Tail Tidy er fra R&G, samme som radiator beskyttelsen jeg har bestilt. :)
Hehe, jeg vet, men de graarud bestillte hadde også skiltlys. Om det var LED eller ikke og m glassene var hvite vet jeg ikke, men det satt vertfall LED blinkers på sykkelen når jeg hentet denJLafton skrev:Du må lese bjerknez ikke bare se på bilder![]()
Det følger kunn med skiltlys.
Minner om Lunapic websiden ang. å få bildet i rett stilling.kalleklovn skrev:I dag kom endelig skinndressen min![]()
Den satt som en kondom så det er helt topp. Nå er det nesten bare sykkelen igjen.
Ble tatt og lagt opp med mobil. Takk for tips :)AJ skrev:Minner om Lunapic websiden ang. å få bildet i rett stilling.kalleklovn skrev:I dag kom endelig skinndressen min![]()
Den satt som en kondom så det er helt topp. Nå er det nesten bare sykkelen igjen.
Regner med at det er mulig å bruke denne online løsningen med tlf. og brett med Tapatalk også?
Vet ikke selv siden jeg sjelden bruker Tapatalk...
Her er i hvert websiden som kan være til god hjelp, forhåpentligvis...:
http://www120.lunapic.com/editor/?action=rotate
Var tanken det. Hehe. Blir helt kanon dette. Vi får ta en tur sammen med våre nye glis om ikke altfor lenge JLaftonJLafton skrev:Fargene på kjøreklærne dine og den nye sykkelen kommer til å passe godt sammen
De er ganske sikre på at den kommer nå i januar så tiden vil vise. Men er usikker på om jeg bare skal la den stå hos de til jeg faktisk kan hente og kjøre den eller om de skal kjøre den i varebil til meg når den er klar. Har ikke bestemt meg enda.JLafton skrev:Det må vi gjøre![]()
Ber til værgudene hver dag om at det skal bli en kort vinter![]()
Når regner dem med at sykkelen din er klar ?
Hehe, vi vet vel alle svaret på det spørsmåletkalleklovn skrev:De er ganske sikre på at den kommer nå i januar så tiden vil vise. Men er usikker på om jeg bare skal la den stå hos de til jeg faktisk kan hente og kjøre den eller om de skal kjøre den i varebil til meg når den er klar. Har ikke bestemt meg enda.JLafton skrev:Det må vi gjøre![]()
Når regner dem med at sykkelen din er klar ?
Haha. Du vil bare drikke øl og sikle duBjerknez skrev:Hehe, vi vet vel alle svaret på det spørsmåletkalleklovn skrev:De er ganske sikre på at den kommer nå i januar så tiden vil vise. Men er usikker på om jeg bare skal la den stå hos de til jeg faktisk kan hente og kjøre den eller om de skal kjøre den i varebil til meg når den er klar. Har ikke bestemt meg enda.JLafton skrev:Det må vi gjøre![]()
Når regner dem med at sykkelen din er klar ?![]()
La dem kjøre den til deg, så har du god tid til å fikle/pusse/gnikke/beundre/prøvestarte/ta bilder av sykkelen. Fin vintersyssel dette