Så her driver vi å har det gøy med tredjepart ser jeg!
Neida.. jeg liker Street Triple R jeg. Ingen tvil om det. Men jeg har også blitt veldig glad i BMW'en. Med BMW'en så blir man bortskjemt med cruise control og adaptive dempere samt en del fancy elektronikk. Samt motoren så klart. Men det skal sies at Street Triple R er en uhyre lettkjørt og herlig sykkel på mange måter.
Ironisk nok så synes jeg det har blitt morsommere å kjøre på motorvei etter jeg fikk BMW'en. Det er der den kommer til sin rett når man skal teste den ut. Forbikjøring av biler som liger i 120km/t eller så går like fort som å kjøre forbi en bil som ligger i 60km/t.
Skulle jeg valgt en sykkel for en dag på bane med mange hårnåler og ikke de lengste langstrekkene så hadde jeg valgt Street Triple R. En skikkelig artig og lettkjørt sykkel, men herlig lyd og bra med drag
MT07'en føltes nesten litt undermotorsisert i forhold til Street Triple R synes jeg. Den gikk liksom mer som en cruiser. Dro bra, men mistet fort pusten. En Street Triple R drar javnt og trutt fra 4.000-12.000rpm.