Skal lade Scalerideren for å se hvordan det hele blir

De nye KOSS høyttalerne må vel loddes på etter at Packtalk høyttalerne er kappet av?kalleklovn skrev:Da har jeg kjøpt meg Koss hodetelefoner som skal legges inn i hjelmen istedenfor de utrolig drålige som fulgte med mitt Scalerider Packtalk. Vil tro at dette utgjør en stor forskjell.
Jeg er såpass heldig at høytallerledningen bare kunne taes rett ut, og KOSS høytallarne rett inn i samme utgang uten noe lodding osv. Jeg er heller ingen elektriker så tviler på at jeg hadde vært så kvalifisert til å foreta en "How to" når det kommer til dette. Haha!AJ skrev:De nye KOSS høyttalerne må vel loddes på etter at Packtalk høyttalerne er kappet av?kalleklovn skrev:Da har jeg kjøpt meg Koss hodetelefoner som skal legges inn i hjelmen istedenfor de utrolig drålige som fulgte med mitt Scalerider Packtalk. Vil tro at dette utgjør en stor forskjell.
Har tenkt tanken selv av og til, å bytte ut høyttalerne på Scala Rider 9'ern, som jeg har.
Men har ikke tatt sjansen fordi jeg er veldig lite flink med sånn småelektronikk, lodding osv,...![]()
Men en "how to" her inne om hvordan slikt gjøres så kanskje jeg våger meg utpå...
Du er herved invitert til å lage en slik, med bilder og "teskje" anvisninger...![]()
.
Såpass enkelt, ja!kalleklovn skrev: Jeg er såpass heldig at høytallerledningen bare kunne taes rett ut, og KOSS høytallarne rett inn i samme utgang uten noe lodding osv. Jeg er heller ingen elektriker så tviler på at jeg hadde vært så kvalifisert til å foreta en "How to" når det kommer til dette. Haha!![]()
Utifra bildene ser det desverre ut som at det bare er micen som kobles rett inn og at høytallerne er koblet direkte inn i enheten desverre.AJ skrev:Såpass enkelt, ja!kalleklovn skrev: Jeg er såpass heldig at høytallerledningen bare kunne taes rett ut, og KOSS høytallarne rett inn i samme utgang uten noe lodding osv. Jeg er heller ingen elektriker så tviler på at jeg hadde vært så kvalifisert til å foreta en "How to" når det kommer til dette. Haha!![]()
Da må sjekke Scala'en jeg har og se om det er like enkelt der.
Bare hyggeligkalleklovn skrev:Da er alt på plass i hjelmen, alle ledninger gjemt og lyden er mye bedre. Takk for tips Bjerknez!
Ja. Nå mangler jeg jo bare sykkelen. Haha.Bjerknez skrev:Bare hyggeligkalleklovn skrev:Da er alt på plass i hjelmen, alle ledninger gjemt og lyden er mye bedre. Takk for tips Bjerknez!![]()
Nå er du snart klar for sesongstart
Nei. Har ikke hørt noe mer. De skal ringe når de får bekreftet leveringsdato sa de. Blir nok til at de får kjøre den hjem til meg tenker jegBjerknez skrev:Nå er vi snart midt i januar.... hørt noe mer angående når sykkelen kommer? Bestemt deg for om du skal hente den eller vente til våren?
kalleklovn skrev:Da har jeg vært innom Graarud og fått bekreftet at sykkelen kommer neste uke. Yey!!! Blir fort å ta en tur å besøke den nye babyen da :) Har også satt meg opp på begge kjøredagene Graarud arrangerer til sommeren. All trening er god trening :)