Sånn bortsett fra det er W10 fint, det! Bedre enn 8.
Jeg sitter og lurer på hva i alle dager jeg skal gjøre i timene før julebord.. Og er jævla trøtt.
Det er noen som har detBjerknez skrev:Akkurat nå tenkte jeg at jeg skulle komme meg i seng.
Kommet langt? Sett ferdig begge sesongene her... Gleder meg som en unge til sesong 3 kommer :) Ikke langt unna heldigvis :)Fsva skrev:Akkurat nå ser jeg på "Black Sails". Piratdrama på Netflix.
Ny komfortvegg gjør plassen større og justeringsmulighetene for setene mye bedre etter oppgraderingen i fjor.Bjerknez skrev:Jeg vurderte en Pajero for noen år siden (som varebil) men den ble alt for trang grunnet skilleveggen som sto for langt frem. Ellers var dette en veldig fin bil som dro seg frem over alt.
Hadde det vært en lokal Jeep nybilforhandler i nedslagsfeltet til avisen så ville jeg helt klart gjort det.Bjerknez skrev:Jeg ser på Pajero mer som er "verktøy" enn en komfortabel familiebil. Jeg syntes den føltes "ekte" og "ærlig". Litt trang var den, men du store for en fremkommelighet.
Faktisk ble jeg litt forelsket i Jepp Wrangler også. Den bør du prøve AJ. Så absolutt en artig bil :)