Hva gjorde jeg for noe dumt i dag ?

Om motorsykler generelt, MC-nyheter, kjøreopplæring, MC i media osv. osv.
Gammelgutt

Re: Hva gjorde jeg for noe dumt i dag ?

Legg inn av Gammelgutt »

bm skrev:
  • Jeg RASER opp i vekt bare jeg lukter på pils :lol
En skjebne verre enn døden ](*,) ](*,) ](*,)

Er veldig glad i godt øl, mye mat i det :D :-D :D :-D
Jeg lukter ikke på ølet engang, men raser opp i vekt gjør jeg likevel.

Brukeravatar
cheron
Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel

Legg inn av cheron »

Gammelgutt skrev:
bm skrev:
  • Jeg RASER opp i vekt bare jeg lukter på pils :lol
En skjebne verre enn døden ](*,) ](*,) ](*,)

Er veldig glad i godt øl, mye mat i det :D :-D :D :-D
Jeg lukter ikke på ølet engang, men raser opp i vekt gjør jeg likevel.
Så mye tid du bruker på kjøkkenet utenom sesongen på sykkel er det ikke rart! Du legger jo grunnlaget på vinteren så mye du kjører i året. Mye tid å ta igjen på kjøkkenet!

men du laga jævla god fiskesuppe! Det skal du ha. ;) ;-)
You'll never walk alone

http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
bm
Motorsykkelen din: GoldWing 1500 SE, 97 mod

Legg inn av bm »

cheron skrev:Så mye tid du bruker på kjøkkenet utenom sesongen på sykkel er det ikke rart! Du legger jo grunnlaget på vinteren så mye du kjører i året. Mye tid å ta igjen på kjøkkenet!

men du laga jævla god fiskesuppe! Det skal du ha.
:=D> :=D> :=D>

Hvordan vet du at jeg har erfaring som kokk og liker fiskesuppe, alle supper og kjører så mye sykkel jeg kan :-k :-k :-k :-k :-k :-k :-k
Sist redigert av AJ den 09 des 2009, 21:30, redigert 1 gang totalt.
Begrunnelse: Endret tags fra [img] til [quote] AJ (Admin)
Kan alt om ingeting, men ingeting om alt.....
Ville helt kjørt MC nå....

mekkern
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.

Legg inn av mekkern »

Kjøpte akkurat 5kg nakkefileer av torsk jeg...har funnet ut at fisk grønnsaker og frukt kan gi litt mindre ekvatorlengde.. :-
kan jo kalle det organisk trimming av sykkelen.. :mc1 selv om jeg veier 75kg i følge vognkortet.. :redface
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Gammelgutt

Legg inn av Gammelgutt »

cheron skrev: Så mye tid du bruker på kjøkkenet utenom sesongen på sykkel er det ikke rart! Du legger jo grunnlaget på vinteren så mye du kjører i året. Mye tid å ta igjen på kjøkkenet!

Hvemses fiskesuppe? BM`s eller min.

Brukeravatar
cheron

Legg inn av cheron »

Gammelgutt skrev:
cheron skrev: Så mye tid du bruker på kjøkkenet utenom sesongen på sykkel er det ikke rart! Du legger jo grunnlaget på vinteren så mye du kjører i året. Mye tid å ta igjen på kjøkkenet!

Hvemses fiskesuppe? BM`s eller min.
Din Gammelgutt ;) ;-)
You'll never walk alone

Cbr
Motorsykkelen din: Honda CBR 600RR 08 Hannspree Ten Kate

Legg inn av Cbr »

BM

Hvordan traff bilen deg? Lå du på siden eller bak den, hvordan kunne den da treffe deg? Tok den av til venstre? Hva du foran bilen å den kjørte på deg bakfra?

Brukeravatar
cheron

Legg inn av cheron »

Står det ikke her da? I første post?
bm skrev:Siden værgudene holder en hånd over oss vestlendinger valgte jeg å kjøre MC på jobbtur i dag. En fin tur på ca 12 mil med tørre veier og ca 8 - 9 grader i luften.
Utstyrt med deler og verktøy i ryggsekken drar jeg avgårde i 0730 tiden. Turen går via Danmarksplass i Bergen. Her er det som regel alltid kø på denne tiden.
Så jeg tråkler meg mellom rekkene av biler da jeg ser at det lyser rødt på trafikklyset. I det jeg kommer helt frem skifter lyset til grønt, hadde akkurat stoppet helt, lå veldigt nermt fremste bil som umiddelbart ga gass før jeg fikk reagert. Han traff meg i siden og jeg hørte ting knase :oh :oh :oh :oh :oh
Min reaksjon var å gi gass og slenge sykkelen på rett kjøl og akslerer vekk, etter noen hundre meter roer jeg ned, da kommer bilen med fulle lys og fløyter hele tiden etter meg. Mye trafikk her da, kan ikke stoppe midt i veibanen så jeg velger å legge meg i ett annet felt samtidig som at jeg prøver å vinke til sjåføren at han skal følge meg. Men trafikken var kansje for tett til at han klarte det. Stoppet på første bensinstasjon og ventet ved innkjørselen her i 15 minutter og håpet at bilen skulle dukke opp. Men den gang ei ](*,) ](*,)
Siden jeg har mistanke om at bilføreren trodde jeg forsøkte å stikke av gjorde jeg følgende, ved fergen jeg skulle med en time senere ringte jeg forsikringsselkapet og fortalte hva som hadde skjedd, etter ferdig jobb og ny tur med samme ferge ringte jeg politiet og tilkjennega hva som hadde skjedd slik at jeg har ryggen fri. Hadde ingen intensjon om å stikke av. Har jeg gjort noe gale står jeg til ansvar for dette.
At det ble som det ble var ren refleks.

Selv kom jeg og jernet fra det uten skader, men ved ettertanke hørtes ikke knaselyden selig god ut hos motparten :ills :ills

Hadde ellers en nydelig tur og koste meg en masse selv med denne dårlige starten på dagen :D :-D :D :-D :D :-D :D :-D :D :-D :D :-D :D :-D :D :-D
You'll never walk alone

Cbr
Motorsykkelen din: Honda CBR 600RR 08 Hannspree Ten Kate

Legg inn av Cbr »

Alså stoppet nærme fremste bil som da er foran eller på siden. Skal de da kjøre rett frem, hvordan er det mulig for bil å treffe noe på siden eller bak? Bilen kjøre jo rett beint fremover.

Svar