Hei
Hvordan opplever dere størrelsene på Lindstrands jakker? Pleier de å være passe i størrelsen, eller oppleves de som mindre eller større enn størrelsen tilsier?
Er snakk om en tekstiljakke til knallbra nettpris, får derfor ikke prøvd i butikken.
Jeg har ikke kjøpt MC-jakke før, men liker designet til Lindstrands samt at de virker betryggende sikkerhetsmessig vs mye annet. Skal bare ha noe å ha på til å putre rundt i Oslo by i 40-70 km/t på solskinnsdager.
Lindstrands jakker: Hvor riktig er størrelsene?
Lindstrands jakker: Hvor riktig er størrelsene?
Har en BMW 420iA xDrive Gran Coupe, skal ha moped (Yamaha TZR 50 eller Skyteam Ace 50?) i 2016 og A-lappen + Honda Grom/MSX125 i 2017 hvis jeg forblir engasjert...
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Re: Lindstrands jakker: Hvor riktig er størrelsene?
Velkommen hit til MCsiden.no, noekult
Har ingen erfaring selv med Lindstrands, men siden dette er en skandinavisk (svensk, ikke finsk, tror jeg...
) produsent, vil jeg tro størrelsene er normale. Mao. verken mindre eller større enn vanlige klær vi kjøper her i landet.
I motsetning til f.eks. MC-støvler laget i Italia, hvor man ofte anbefaler å gå opp en størrelse i forhold hva man ellers bruker.

Har ingen erfaring selv med Lindstrands, men siden dette er en skandinavisk (svensk, ikke finsk, tror jeg...

I motsetning til f.eks. MC-støvler laget i Italia, hvor man ofte anbefaler å gå opp en størrelse i forhold hva man ellers bruker.

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- Jompa
- Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
Jeg har Halvarssons jakke fra samme produsent, den er i hvertfall ikke mindre enn størrelsen skal være, kanskje litt større.
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Takk for svar (og velkomst)! Har sett den guiden før, men ble ikke så klok av den. Nå har jeg bestillingen på vei, men er i utlandet en stund (brodern vil hente pakka). Gleder meg.
Har en BMW 420iA xDrive Gran Coupe, skal ha moped (Yamaha TZR 50 eller Skyteam Ace 50?) i 2016 og A-lappen + Honda Grom/MSX125 i 2017 hvis jeg forblir engasjert...